咳咳, P6A榮幸當上全校第一班停課
無事呀, 咁就比麻煩友放一個星期假 ; )
不過, 千其吾好搞到黎 F6
我唔想中小學畢業班一齊玩停課
真系.... 打死我都話學業最重要 v3v.
希望 病了的同學要趕快康復
課室壁報, 感謝Daisy 的神來之筆 <33
不知道為什麼要分作九格的 佈告板
♥ 有時候 有時候 我會相信一切有盡頭
♥ 相聚離開 都有時候 沒有甚麼會永垂不朽