今天是開始做試題的第一天 (好像有點遲)
然後發覺, 自己對大學真是一竅不通
數學試題, 又有庚號、又有log、又有指數
有個小DD, 仲被我搞到得番0.72m高 (對不起!)
擇錄一些今天的警句:
♥ 呢個人成2m幾高, 比lulu 做死梗啦
♥ 聚O軒同聚O軒來來!? 好遠w0r.... 隔成條街!
♥ 我去碌扭蛋
♥ 庚號, 點做呀?
♥ 呢個人有太多可能性
♥ 我地...... 4個!!!!去做試題
♥ 鄭•+•媛 (這個神奇的名字有無限解釋)
♥ 佢地兩個自己開房啦 (IKUA計劃)
你讓我等你、可是現在人呢
其實我最討厭就是 等