| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 24 日 星期三 
..................................................
|
2007-01-24 |
|
很想哭.....
但又知咸咩喎....
依既排都無心情打日記
對每日發生o既事冇哂感覺
心情好d差,成日想爆粗,又唔爆得,有冇地方俾我發洩呀??
好想大叫呀!!!!
阿哥,我唔鐘意見到你呀!!!
成日話咩你過梗o既唔係人o既生活
你仲想點呀??你番完工就發洩哂你自己d情緒係我同阿媽度
都算啦,我好聲好氣咁同你講野,冇啦啦又鬧人,
你鬧我,你估我唔夠你鬧呀??我費時同你嘈喳~
你自己唔好以為你好叻啦,唔該~!!
"你去整下容啦,你咁o既樣,我諗你都係讀文科架啦,我睇你都係做餐死果d..."
你咁講咩意思呀,好hurt呀,我同你講,我唔會俾你睇死!!我一定要搵得多錢過你!!
我係呀,冇家姐,咁叻,但係唔見得差過你!!
我唔會係你面前咸,唔會呀!!!
老豆打左電話黎,問我d成績點喎,我話一般,
"下??一般喳??一般喳??"做咩姐?
我記得你講話等我地大個俾錢你,你就唔洗做~
車~你由我家姐出世之後貢獻過d咩呀??
依幾年,你有冇俾過1蚊我呀,冇呀~!
我對你只有恨,你仲想問我地借錢!!
不過你唔會知我憎你架,因為你係我阿爸,我唔可以話你。
我真係唔想你見到我,我唔想你認得我。
阿媽,成日係度同我講佢又洗左幾多錢,又邊度痛,又點辛苦.....
我真係唔知點安慰佢囉,佢諗咩都咁悲觀,又唔聽我講野,心情唔好,又發洩。
一個係兩個係咁,你地想點呀,個個都話家姐好,係呀佢係好,有冇欣賞過我,上一次你地讚我係幾時呀??
你地成日向我發洩,咁我又可以同邊個發洩呀??
係依個屋企,我搵唔到溫暖....好凍....
|
| |
2007 年 1 月 18 日 星期四 
..................................................
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 47 | »
|