±•°.小肥回億本子±•°.
永恆的回憶.是最可貴的東西

總給人一種似曾相識的感覺

傷心與快樂.都只有一念的想法

為什麼不放開一點

把自己傷心的回憶看為樂事.回味一番!?
littlefat
暱稱: £:*小肥♂+:*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想你的第三日
2008-02-26
Twinnie &' Justin ...
2007-09-23
2007-09-02
網站連結
尚無任何連結

2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天

..................................................

2007-01-24

很想哭.....

但又知咸咩喎....

依既排都無心情打日記

對每日發生o既事冇哂感覺

心情好d差,成日想爆粗,又唔爆得,有冇地方俾我發洩呀??

好想大叫呀!!!!

阿哥,我唔鐘意見到你呀!!!

成日話咩你過梗o既唔係人o既生活

你仲想點呀??你番完工就發洩哂你自己d情緒係我同阿媽度

都算啦,我好聲好氣咁同你講野,冇啦啦又鬧人,

你鬧我,你估我唔夠你鬧呀??我費時同你嘈喳~

你自己唔好以為你好叻啦,唔該~!!

"你去整下容啦,你咁o既樣,我諗你都係讀文科架啦,我睇你都係做餐死果d..."

你咁講咩意思呀,好hurt呀,我同你講,我唔會俾你睇死!!我一定要搵得多錢過你!!

我係呀,冇家姐,咁叻,但係唔見得差過你!!

我唔會係你面前咸,唔會呀!!!

老豆打左電話黎,問我d成績點喎,我話一般,

"下??一般喳??一般喳??"做咩姐?

我記得你講話等我地大個俾錢你,你就唔洗做~

車~你由我家姐出世之後貢獻過d咩呀??

依幾年,你有冇俾過1蚊我呀,冇呀~!

我對你只有恨,你仲想問我地借錢!!

不過你唔會知我憎你架,因為你係我阿爸,我唔可以話你。

我真係唔想你見到我,我唔想你認得我。

阿媽,成日係度同我講佢又洗左幾多錢,又邊度痛,又點辛苦.....

我真係唔知點安慰佢囉,佢諗咩都咁悲觀,又唔聽我講野,心情唔好,又發洩。

一個係兩個係咁,你地想點呀,個個都話家姐好,係呀佢係好,有冇欣賞過我,上一次你地讚我係幾時呀??

你地成日向我發洩,咁我又可以同邊個發洩呀??

係依個屋企,我搵唔到溫暖....好凍....

 


2007 年 1 月 18 日  星期四   晴天

..................................................

2007-01-18

鍾天 生日快樂!