♥  MY WORLD

        IS GREAT  

BECAUSE OF U=)

    

 

 
 
 

見吾見到我個樣=3=?


       SIU `= ]  APPLE ?!

 

-`!!°曾傷我最深的人 捉緊我心*-
MORE...

 ° *`不可到尾 旁人也屢度說起*..}}  °

 

 


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930



 新打戈幾篇*
煩的=]發洩
吾好逼我牙=]
怎麼又是他!?*
=]
不得不愛=]*

 



 留言*你今日留左未!?

最近三個月尚無任何留言



    
*`" 我會提醒自己 把這份收好 ..``

   [是太愛你 還是不夠愛你!?=]

##month##,27*

*`!{×° 灰心 傷心 忐忑不安 靠安慰,,}

`:::::盡我最大的努力 去讓我愛的得到!!*=)

 [◆`` 海洋公園XD-* [好長的] ×"*]

 

 

琴晚本身諗住去BBQ"

但係鄭珊唔去得"屁屁又話唔去...-v-""

甘後尾就諗住去海洋公園NA ...

跟住今日 ...9點半到去到藍田 ...遲左丁丁 ...SOR哇!!*

甘等埋班友 ....等左勁耐 ...點知佢地又話唔去WOR ....

FUCCK!!*

甘我地三個[我 ,,梳化 ,,5勤]自己去 ...

搭地鐵 ...超樣衰 ...我狂失平衡=跌跌跌!!

去到金鐘 ...買飛 ...5勤拎張500大元出黎俾XD*

跟住搭車入去 ...勁暈LOW...=3='

暈下暈下甘到左 ....

去到即搵野食...貴牙!!*仲要好難食....>V<""

跟住去玩"急流" ...我坐中間 ...冇濕XD"

然後去玩"越礦飛車" ....梳化隻手有丁丁抽筋 ...心知吧!!XD*

玩果陣 ...慢慢上去 ...我已經淆晒NA...救命=]

跟住第1野衝落去 ...>V<超勁離心``恐怕的 ...

跟住...返落黎...我竟然腳軟...=3=""

跳樓機我嘟唔敢玩 ...

去鯊魚館 ...我好白痴 ...>V<算NA ....別提了!!*

之後去埋海洋館 //勁多魚仔...仲有我最鍾意的水母``

跟住去買野飲 ...16蚊一杯....狂啜 ...因為太口渴了...*

啜完野就去玩海盜船 ...嚇到我快死了 ...好難頂.=]

跟住去坐纜車 ...媽咪牙 ...我竟然甘嘟驚...沒用了``

其實係因為我玩完飛車後已經對d高既野產生恐懼感了!!

好辛苦先捱到落山 -3-""

跟住去"超動感影院" ....開頭我勁驚...哈哈XD``

排排下隊 ...我同梳化 ...急尿....=3=""

跟住入到去 ...D人唔識扣安全帶-"-...

等勁耐...急死!!*

跟住開始 ...勁好玩牙...我同梳化係甘嗌=]

我最鍾意頭果PART ...正!!!!!!!!\

去旋轉木馬影相 ..."

跟住去埋睇恐龍 ....-3-""

笑爆-

去埋"3D幻影" ....入到去 ...聽到D聲...已經淆撚晒``哈哈XD'' ''

跟住行多一陣...睇熊貓 ...點知...佢地暱埋晒 >3<""

去兒童王國玩左一陣 ...就走人...."好 支力 了``

返返APM...諗住睇戲...點知冇場...就行左陣...

買野飲同野食去公園坐AND傾解``

無印野飲嘟唔好飲既 ....=3=""

跟住去左莎莎行左一個圈就散=]

7點零返到屋企...食飽...又出去了....

諗住同++ ,,權權 ,,HIN 佢地行年宵 ...點知++又唔肯嗌佢地>V<"

甘我同++行左一陣就返屋企NA....

返到去同婆婆嗌左少少交=3=唉 >>>

好 支力 喔今日*但係真係好開心!!

仲有好多相也!!*

 

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »

 

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]