琴晚本身諗住去BBQ"
但係鄭珊唔去得"屁屁又話唔去...-v-""
甘後尾就諗住去海洋公園NA ...
跟住今日 ...9點半到去到藍田 ...遲左丁丁 ...SOR哇!!*
甘等埋班友 ....等左勁耐 ...點知佢地又話唔去WOR ....
FUCCK!!*
甘我地三個[我 ,,梳化 ,,5勤]自己去 ...
搭地鐵 ...超樣衰 ...我狂失平衡=跌跌跌!!
去到金鐘 ...買飛 ...5勤拎張500大元出黎俾XD*
跟住搭車入去 ...勁暈LOW...=3='
暈下暈下甘到左 ....
去到即搵野食...貴牙!!*仲要好難食....>V<""
跟住去玩"急流" ...我坐中間 ...冇濕XD"
然後去玩"越礦飛車" ....梳化隻手有丁丁抽筋 ...心知吧!!XD*
玩果陣 ...慢慢上去 ...我已經淆晒NA...救命=]
跟住第1野衝落去 ...>V<超勁離心``恐怕的 ...
跟住...返落黎...我竟然腳軟...=3=""
跳樓機我嘟唔敢玩 ...
去鯊魚館 ...我好白痴 ...>V<算NA ....別提了!!*
之後去埋海洋館 //勁多魚仔...仲有我最鍾意的水母``
跟住去買野飲 ...16蚊一杯....狂啜 ...因為太口渴了...*
啜完野就去玩海盜船 ...嚇到我快死了 ...好難頂.=]
跟住去坐纜車 ...媽咪牙 ...我竟然甘嘟驚...沒用了``
其實係因為我玩完飛車後已經對d高既野產生恐懼感了!!
好辛苦先捱到落山 -3-""
跟住去"超動感影院" ....開頭我勁驚...哈哈XD``
排排下隊 ...我同梳化 ...急尿....=3=""
跟住入到去 ...D人唔識扣安全帶-"-...
等勁耐...急死!!*
跟住開始 ...勁好玩牙...我同梳化係甘嗌=]
我最鍾意頭果PART ...正!!!!!!!!\
去旋轉木馬影相 ..."
跟住去埋睇假恐龍 ....-3-""
笑爆-
去埋"3D幻影" ....入到去 ...聽到D聲...已經淆撚晒``哈哈XD'' ''
跟住行多一陣...睇熊貓 ...點知...佢地暱埋晒 >3<""
去兒童王國玩左一陣 ...就走人...."好 支力 了``
返返APM...諗住睇戲...點知冇場...就行左陣...
買野飲同野食去公園坐AND傾解``
無印野飲嘟唔好飲既 ....=3=""
跟住去左莎莎行左一個圈就散=]
7點零返到屋企...食飽...又出去了....
諗住同++ ,,權權 ,,HIN 佢地行年宵 ...點知++又唔肯嗌佢地>V<"
甘我同++行左一陣就返屋企NA....
返到去同婆婆嗌左少少交=3=唉 >>>
好 支力 喔今日*但係真係好開心!!
仲有好多相也!!*



