見吾見到我個樣=3=?
|
|
|
|
-`!!°曾傷我最深的人 捉緊我心*-
MORE...
° *`不可到尾 旁人也屢度說起*..}} °
 

| |
|
*`" 我會提醒自己 把這份愛收好 ..``
[是太愛你 還是不夠愛你!?=]  |
|
##month##,24*
*`!{×° 灰心 傷心 忐忑不安 靠你安慰,,}
`:::::盡我最大的努力 去讓我愛的得到快樂!!*=)
[◆`` =3="" ×"*] 
                  
今日1返到去我就知有運行"
因為死肥星冇返學XD``
見到佢真係命嘟短幾年...-v-""
第1堂中MAN ...*謄文也>V<"SH!T*
跟住去MMLC上普通話...勁叻牙!!
甘小息又係去搵我心愛的嘉B...
跟住甘P.E.``
<我 ,,小LOK ,,斯敏B ,,YAN>幾條女打羽毛球XD*
輸左請飲野...[[斯敏姐,,別忘記我的芒果汁喔!!``
斯敏仲要跳舞...笑死了XD``
跟住打打下"連狗爺嘟一齊牙!!*搞到小LOK好似好尷尬甘,,呵呵*
跟住返上去...開心到爆!!"
英文...嘟幾好笑的**
                   
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|