今日黑到咩甘牙``又凍WOR....
搞到好想發脾氣!!*
一朝返到去 "差dd遲到 "
甘跟住返上去..."
上MATHS``吾合格牙屎忽!!
得果7十幾分....FUCCCCK``
又俾牙S!R洗!!=3="
跟住上IS"以為會好d NA``
點知又係吾合格 ..."
差左好多牙!!*總共有3科吾掂"
真係媽MI!!!!!!*SH!T"""""""
甘跟住好眼訓 NA...
諗住中文堂訓陣""
點知前面條屎忽又喺度嘈Q住晒!!
妖佢咩``
跟住食LUNCH...好凍....>3<""
食飽之後 "嘟差5多小息架NA....
點Q知牙綱綱又吾知發乜癲...
整到張野成張LAM左"
搞到我這腳勁Q痛!!!*WHAT THE FUCK``
流血牙!!""跟住諗住去搵嘉嘉B拎1111蚊雞``
兼叫佢鍚返我NA...XD=]
點之知佢地成班要留低//妖妖妖妖妖!!!!!!!*
跟住上黎英文堂...調位...V FUCKKKKKKKK`*
同星星坐牙....佢係甘話咩...:你HI大左牙!? 妖!!*
討厭的!!...甘跟住放學...嘉嘉要補測]]
甘諗住同C MAN走NA"
點知佢地要CHIOR..."又要孤身上路了=]``
嘟話今日勁黑仔架NA!!``
唉* .....好 支力 牙!!!!!!!!!*