唉...數測驗應該吾太得= =交到幾吾開心下
英默2次合格`不過個1次太多5想溫就肥佬左
星期4上d堂雖然5太中2`不過好開心
永永遠遠5會忘日個日=]=]
今日劉生又請我地食飯`嘻嘻
而排多左同呀妹傾計添
其實問佢野多`5知煩5煩到佢
聽日你生日嚕^^
希望你過得開開心心
遲d我要同你補祝嫁=]=]5係會嬲嬲
迎月日病病地-_-不過都有去打波
超!!!我地有俾人話`次次都係咁
本來想睇電視睇到三點`不過有人叫我休息多d
我聽話做乖寶寶=]=]第2日好番好多
中秋個日係屋企冇去街
瞓下`計下數`睇下波`睇下電視`打下機咁就1日
AC好屎咁多勁人都輸/_\皇馬個場好多入波...正
今日番學俾人整欄左粒縷`交到勁樣衰
英文默書合格>_<好來未試過嚕
今日係f.3練校隊=]=]=]
李明俊超勁我一d都5夠-[]-"
今日俾人話都冇問題-,-
因為見到你就5會嬲^^
5知今日算5算叫2人世界^^
我實其當劉生係個刻不全在的=]=]
我今日見到你好開心呀
番學最慘係要早起身-,-日日都瞓六七個鐘攰爆
知道曬咩老師教`冇話特別5中2邊個老師既
數學堂狂計數`其實我好中2咁`不過做做下冇心機
上英文堂而家有努力學下=]=]
今日個條IQ題好好玩`咁簡單點解諗5到呢
聽日選拔`之後就去荃景圍-,-又要交到睇完唐心先做功
第2日又要默書真係`蝦條`
聽日英默要加油呀5要再5合格-[]-"
今日明明5洗番學`不過都瞓得8個鐘-,-
瞓極都瞓5著/_\交到我下晏個時勁眼瞓
6點去打波明明話8點走`但9點先放人
不過係顯達打係咁次次都超時-[]-"
今日狂練我feel到有1段時間隻腳勁軟
終於明白軟腳蟹之味`想行都辛苦呀
運動會想跑800`不過今日練波跑1陣就攰
個時重要跑得好慢添-,-我下次打波真係要練練800喇