| llovesoo |
|
暱稱: 單身獨生仔 性別: 男 國家: 香港 地區: 荃灣區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 8 月 13 日 星期三  |
| 擔心 |
分類: 未分類 |
今日1早開左電腦`等等等...等到打波
但都重未見到你-,-
今日練波3個鐘甲雙打=]=]甲左n個人
但我只想同你甲雙打
打完波見到陳翼麒`但好似死狗咁
我地個個見到都好開心>_<
番到屋企重未見你開blog
個時我真係好擔心`驚你出事
好彩最後同你講左幾句^^
我真係好似你上次講個首歌咁
回到過去`你好似越黎越......
|
| 忙忙的一日 |
分類: 未分類 |
今日1早去左睇戲=]=]睇內女少女
睇好笑^^但冇咩劇事
嘻嘻^^偷偷地遲左去打诐
遲左2個半鐘去`但財哥5知
李偉健俾佢昆左去幫佢賣野
10點入左元朗-,-好慘
財哥今日講左1句好Q火
雖然冇講名`但明話彤彤-,-又5見佢話下肥仔輝
但今日冇咩同彤彤講野-,-
你今日好似對我冷淡左-,-
係5係我有邊到衰呀???
|
2008 年 8 月 11 日 星期一  |
| 心事 |
分類: 未分類 |
就算而幾有幾多人話我
我都有你地支持我^^
今日同你講d野係真心嫁
我會等你的Wing=]=]
同你講左果d咩咩
我成個人舒服哂^^
我覺得有d咩事都要同你講
我5想有d事門住你呀>_< |
2008 年 8 月 10 日 星期日  |
| 奧運 |
分類: 未分類 |
奧運開始嚕^^中國加油
我最想睇當然係羽毛球喇=]=]
但葉佩廷輸左-,-真慘咁早輸
想快d睇林丹打=]=]學下d打法
哈哈=]=]彤彤番嚕有手信^^
只要你送既咩都中2喇
1同你傾計成個人開心哂=]=]
|
2008 年 8 月 5 日 星期二  |
| 寶貝妹 |
分類: 未分類 |
番左香港嚕^^
嘻嘻=]=]有你既支持總算贏1場雙打
我番黎你就走...唉
我真係好掛住你嫁`快d番喇
冇你既日子好辛苦同悶爆-.-
希望多d我識而打波既人入李炳喇
到時乙組甲組都有人=]=]
等我而個隊長冇咁樣衰`囉咁少獎
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|
| |
 |
|