今日無野做- -"
想溫書又懶..又5肯溫
又5想打機..唉
瞓覺...1瞓又瞓左2個半鐘
今晚睇紅魔對車仔算
出左學界賽程
對李城璧必輸
只可以贏聖芳濟
但我地咁屎..唉
輸左又俾人串..俾人話
唉..覺自己好無目標
活得一D都5精彩
多謝同我講生日快樂..排名不分先後
(彤彤...魚蛋..敏仔..俊..文文..良仔..BB雯..渣渣..ada..卓...家姐..甘仔..connie..伍伍伍)東菇都有同我講XD
多謝埋會送左或遲送禮物既人..排名不分先後
(魚蛋..敏仔..文文..ada..BB雯..伍伍伍..雨雨雨..小寶...蕭志芬芬)
呵呵估5到魚蛋會最早講
敏仔21號1定對你好番d
多謝敏仔份禮物=>超特別
多謝埋文文夾$$
琴日呀哥番左黎...無得用電腦-.-"
中聆聽到寫5到...@@"
中作覺自己寫得好好
音樂1般般喇
放學最後冇去打機
番左屋企打..嘿嘿^^
今日英作都ok
不過次次5會英文同英作都ok
兩科只能活1科-.-"
化學溫個d 9成5考
超5識做..超蝦條囉
聽日中聆..中作5溫
音樂5想溫...1定超難
隻金魚9出卷
琴日11點幾先有美斯斷片睇
太夜要等..今日放學先睇
超精彩囉...勁屈機
聽日放學打機..正
想同肥良打=>
今日終於考試
中文難到嘔白泡..簡體字5識寫同培1樣
奪命四識...通通5識=.=
物理啊sir無咩教書..好彩自己有溫
加上份卷5太深..應該ok =>
放學1早番龜
無去打機乖乖仔呢...但番到屋企都係訓
聽日英作..化學加油呀
美斯帽子戲法...勁加正
想快d睇>"<
幾時先出Naruto嫁..成日休刊
09大計...呵呵^^
睇左俊Msn個句活得精彩嗎???
之後就唉唉唉-.-"
我的天空今天有點灰 我的心是個落葉的季節
我不知道如何度過今夜 所有的燈 早已經全都熄滅
如果你從沒出現 我會不會 覺得快樂一些