今日起身重幾精神下..點知1入學校就勁想訓
冇計做哂功課..又懶吾想溫書..坐坐下就想訓
專題要爆seed做喇..組員們做下野..吾好咁懶
轉坐位第1日上堂...圳哥就冇番..真係好訓綀獨立
好彩有d fd坐後面..吾係死得
最慘吾係1個人悶..係d野5識冇人教
第2堂空堂..Miss邱上..空堂想訓都冇得訓..凸
lunch..華dee同我講左d野...我o左咀
但對我黎講都幾開心下嫁
家政狂做功作紙..無聊到爆..勁攰
當時眼訓指數百分之二百啊..Miss又5俾訓
搞到maths堂暈到..諗5到野
放學5走得..要練tsa....火到爆...勁眼訓個時
聽日tsa考口試...5會中我掛..中左我1定""蝦條""
聽日派世史..今次做得1般般咋
希望有4?/50喇...有4字頭就夠
希望聽日5好落雨...勁想踢波啊我
利記va阿記...利記5好輸
今日劉麗儀小姐笑死人...無端端sd左個生日快樂俾我
我問why sd俾我..佢話見知己xg打恆b生日快樂...但我係soo b
但佢都叫有心既..5再笑佢
知己個baby生日...祝佢生日大大大快樂
今日放學家姐""xx""我....好彩李生吾係到
彤吾洗吾開心...我知你努力左
佢地冇讚你...我係到俾個Good你
""你冇荷媽係大廳吾洗驚;你有我Msn""
難gag..呵呵...不過都幾押韻下嫁
睇完笑下要開心番嫁 |