人氣:4173 llovesoo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
我的心只有恨;恨死你個衰人啊
llovesoo
暱稱: 單身獨生仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
shit
緊張同忙
我的假期不是我的
放假

:: 日誌分類 ::
全部 (179)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 179
留言總數: 631
今日人氣: 1
累積人氣: 4173

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


只差一點點 分類: 未分類

今日啊媽叫左勁耐先起到身

今日番到學sd msg...so吾眼訓

利記和波4:4...場波好睇..早知睇直播

睇精華都夠緊張死

圳哥番左學..有少少煙味

5知我算5算食2手煙

世史派卷47.5/52...-.-"

差0.5分全級第1...凸...下次努力

Pe堂啊sir又冇番..火

F.3上左勁少堂..今日我成想踢波

等左大半個月又冇得踢..唉

放學5想番屋企住..so去左打機

3個月到冇打嚕..得閒去下都幾好

恩恩...要活得開心d

 就到5月..有開心與5開心既事

5月知己俾禮物我..歐聯決賽..

但又就快放假..又少1年書讀

今晚巴塞開始死亡賽程...蠃哂1定慶祝下

 

 




2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


分類: 未分類

點解次次都係咁...唉

其實有冇理過我感受嫁

一次又一次咁對我..恢

誰人曾照顧過我的感受

待我溫柔;;吻過我傷口

我太好心還是太傻

點解好既日子咁段

一個人撐傘 一個人擦淚 一個人好累

怎樣的雨 怎樣的夜 怎樣的我 能讓你更想念

還是算吧!!!被愛的人不用道歉

今天晚上又會訓得5好

好好好想有個機會講清楚

日日自己搵煩惱..開心既時刻再長都冇用

而家幾5開心..訓醒就冇事..5知好定5好

搞到次次嬲5到人..反而擔心人地嬲自己

聽日希望過得開開心心



分類: 未分類

今日起身重幾精神下..點知1入學校就勁想訓

冇計做哂功課..又懶吾想溫書..坐坐下就想訓

專題要爆seed做喇..組員們做下野..吾好咁懶

轉坐位第1日上堂...圳哥就冇番..真係好訓綀獨立

好彩有d fd坐後面..吾係死得

最慘吾係1個人悶..係d野5識冇人教

第2堂空堂..Miss邱上..空堂想訓都冇得訓..凸

lunch..華dee同我講左d野...我o左咀

但對我黎講都幾開心下嫁

家政狂做功作紙..無聊到爆..勁攰

當時眼訓指數百分之二百啊..Miss又5俾訓

搞到maths堂暈到..諗5到野

放學5走得..要練tsa....火到爆...勁眼訓個時

聽日tsa考口試...5會中我掛..中左我1定""蝦條""

聽日派世史..今次做得1般般咋

希望有4?/50喇...有4字頭就夠

希望聽日5好落雨...勁想踢波啊我

利記va阿記...利記5好輸

今日劉麗儀小姐笑死人...無端端sd左個生日快樂俾我

我問why sd俾我..佢話見知己xg打恆b生日快樂...但我係soo b

但佢都叫有心既..5再笑佢

知己個baby生日...祝佢生日大大大快樂

今日放學家姐""xx""我....好彩李生吾係到

彤吾洗吾開心...我知你努力左

佢地冇讚你...我係到俾個Good你

""你冇荷媽係大廳吾洗驚;你有我Msn""

難gag..呵呵...不過都幾押韻下嫁

睇完笑下要開心番嫁




2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


分類: 未分類

今日番學嚕..又見d人狂做功課-.-"

點解5係屋企做呢..搞到咁忙咁做

上頭3堂就放lunch..Good

數轉位同圳哥坐...又要學獨立既時候xdd

下畫晝劇比賽

珊叫我支持佢..咁緊係睇下喇

點知又冇最佳女主角...慘

放學拾櫈拾死人...拾左勁耐先有場打波..凸

做埋校工..拾左3年喇...火火火

打波勁勁勁攰...打到有暈暈地..差少少嘔

李炳綀波係勁辛苦

打完番屋企煩左1日既事..1開msn冇煩攰都冇哂

早知琴晚..今日1早5好諗咁多..搞到琴日訓得6個鐘

但好多謝今日你陪下我傾計

真係全部精力番哂黎=]

今日lunch第2次有女仔陪

5係1男1女..5好諗錯下xpp

同知己msg...sd左幾個就feel到佢5 happy

soo b真強=]自大..呵呵

今日同我傾msn個個...話以後add多d我

希望您做到...5好fake我...我對您有信心既

您5會fake我既^_^
 




2009 年 4 月 19 日  星期日   晴天


承諾 分類: 未分類

琴晚終於可以訓番自己張牀

2星期到冇訓到嚕..以後又冇得訓

個件事有機會我15年人生..最慘1件事

5想到個日啊!!!

終於可以睇番波嚕..Good

今日成日上5到網...攪到我狂訓

聽日又番學喇

放假前就5想放番多d...依家當然想5洗番

我應承過您既事..終於做到

而排勁多野想同您傾..但Msn始終5同

希望見到面你肯聽人講喇

近排最想緊係打好學界..而星期更努力練

其實有過心願係上星期到做到喇..等左咁多年

我真係好多謝您..雖然以後再冇機會..但感激您讓我擁有秋天的美麗

目標讀到大學..我而家既目光太少喇

以後順其自然吧..對自己有信心