人氣:4156 llovesoo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
我的心只有恨;恨死你個衰人啊
llovesoo
暱稱: 單身獨生仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
shit
緊張同忙
我的假期不是我的
放假

:: 日誌分類 ::
全部 (179)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 179
留言總數: 631
今日人氣: 2
累積人氣: 4156

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 2 月 12 日  星期四   晴天


day4 分類: 未分類

頭3堂上得好地地

第4堂顏sir爆seed

罵左勁來..大半堂(睇我xg清楚d)

音樂miss一入課室m到

黑面神..好彩後來無事

打波同肥豪傾計

其他人5想理

之後佢陪我買朱古力

得1個人..嘻嘻




2009 年 2 月 11 日  星期三   晴天


Day 3 分類: 未分類

今日週會極無聊..搞到我超眼訓

世史5知點解特別5心機聽書

PE跑2個校圈5攰..我諗而家可以5洗10分鐘跑10圈

想打籃..足球就打羽毛球

數..中乖乖咁聽書就過2堂

英去左聽講坐..又係極無聊搞到我超眼訓

放學冇去打機

同培and俊塔48x..1路傾計傾左好來

講出心聲..搞到係荃景圍天橋落車

呵呵..多謝ada張信

今日做左d傻仔野...

但你既1句令我好hurt囉

我好辛苦呀..再咁落去我堅係...(5識點講)

我今次5覺自己有錯失..因為係....

下定決心

我有今日..側田

Hate myself for loving you so much
Oh ..i hate myself for falling back in love
Never been good at words i want to say
I sing my love for you
I'll just let the music makes me love to you .

曾經和你因工作一起遠飛
但我還未知心中有你 oh..wow oh ..
仍為了別個她魄散魂離
因她無法得到因此心已死

我便自悲 不敢透氣 已經苦得想死
惶論有天居然愛你

直到一天 共你相見
被我知你從上次 開始接觸
便已就似觸電 猶如得到星光的加冕
我沒被討厭 多得有你 我終於有這天

多麼憎我太慢才識你
我更加不想勉強地去親你

願我拋開過去一心愛你
忘掉她的氣味
若我敢再記起 對不起了你

是妳喜歡我 當然都愛妳
和她不敢再比 仍舊答謝妳
任妳的眷戀 令我也有了生氣
Oh ... 終於得到了被愛oh wow oh ....
無論興不興奮 當天已不再
願妳終於變了一生最愛
連我悲觀也改
沒有舊人存在 放心給妳愛

 為你彈奏蕭邦的夜曲 紀念我死去的愛情




2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


這幾曰 分類: 未分類

Day1

次次都最正而日=)

上完頭3堂就happy

之後d堂..自由堂咁

物理轉位同培..莊坐

係咁笑人..之後傾計;>

呵呵..講Naruto..正

我覺得勁少人睇到我睇個到

得培同俊

如果又有d巴塞球迷幾好

放學打波銘同明都5打

又打排球-,-

如果我地有駿咁勁..第1

今年5想輸..第4都好^^

而排日日睇書

睇好求婚大作戰..睇完學到d野嫁

聽日睇埋SP版先^^

Day2

一早電腦閱讀..發現小龍都睇Naruto

重要係我睇到個睇..GooD

今日最想去lps..But肥財5俾

下次再有機會請野你食我整既野

你都話過請我食你整既野嫁..我會等

中文堂新牙sir係少少串

但真係教到野

lunch打波..今日狂入

有1個超靚

偷完波過哂...過左3個人入波..勁

肥德話車仔轉教練勁happy

我話仲輸曼聯7分and打少1場

佢都feel到難追..But巴塞贏皇馬12分我都好擔心

放學見到彤家姐

佢好似5認得我咁..真係搞錯呀

而排除溫書..都要❤Mario & Luigi RPG 3❤




2009 年 2 月 5 日  星期四   晴天


分類: 未分類

放假後第1日番學

上晝去左禮堂玩..=)

上完音樂堂

就死咁..超辛苦..勁攰

好彩英文堂GooD姐

但太辛苦冇去打機

番屋企訓覺

之後去打波

邱仔(同我甲雙打個個人)

超On9..勁想打佢

之後跑步..好快冇氣-.-

THx...BB  You Are My Best Friend

 

 




2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


放假 分類: 未分類

新年假得頭幾日堅係放假

初五後..除左初七日日打波

隻腳損左-  -"

求婚大作戰好睇

我吾要岩瀨健咁

 睇左火影434情報

超想快d睇