琴日家姐仔同Baby Msn個名到講起我=]
我細佬就系我細佬.永遠都系我心目中既superbrother!!!
想感動死人咩..真心既說話係好聽d
今日第二堂就好攰..又訓左幾個字-.-"
Eng..我同丫妹1樣咁神...我同佢玩多過上堂
唉..俊個細佬死左..心願重未做到xdd
中文變左Chem...要小測
冇溫...見其他人冇溫..又識
我feel到有人出貓囉..火
lunch同家姐仔2人世界
傾左好多野..好開心啊
DT一路整野...sd msg..聽歌..傾打機..
啊sir太好人了
Maths今日d數我都識計
放學當然打機
番到屋企做左做少統計
冇咩人答到我同家姐既答案
但都冇話你地答得吾好
Baby加油完成不可能的目標
底底會support你嫁
多謝定知己份生日禮物 |