家姐琴日xg打
細佬仔您真好 有您呢個細佬 i'm very proud of myself:)
day2 約左家姐食lunch
琴日練完波..今日隻腳痛地死
圳哥1星期番2.5日
英文堂作文..我勁快作完..搞到勁得閒
今日中文去左書展..發覺有幾本書幾岩我
又幾好睇...不過我冇買
今個星期lunch日日有女仔陪(吾係1男1女下)
講堅我特別對4個女仔好d
只可以同個4個女仔1男1女食飯
其他女仔多數5會1男1女食飯
無無聊聊咁就放學
放學去左打波..屌1去到
好心同徽講兩句
佢食左屎啊..講野9吾搭8
又串..又擦鞋...財先讚佢
徽同麒2兄弟1樣on99..
之後雙打...對佢
吾洗3分鐘秒殺左佢 11:2
之後佢俾人屌..爽死
今日開心番咪好..=]
最美的愛情叫做回憶
我對任何事越黎越冷淡
|