人氣:4155 llovesoo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
我的心只有恨;恨死你個衰人啊
llovesoo
暱稱: 單身獨生仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
shit
緊張同忙
我的假期不是我的
放假

:: 日誌分類 ::
全部 (179)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 179
留言總數: 631
今日人氣: 1
累積人氣: 4155

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


比賽 分類: 未分類

今日終於比賽..前1日想早d訓嫁

點知又和石仔傾傾傾...搞到遲左半個鐘先訓-.-"

上左牀..諗起d吾開心野-.-"又遲左1個鐘先訓到..凸

好知己六點幾sd個msg黎-0-"

9點15分我同我好家姐食早餐..好彩佢肯陪我

佢有手信添...Good

第1場雙打得幾好...單打好似食左狗屎咁囉

自己又緊張..又火火地個時

輸左俾個吾太識打波既人21:19...當時想死

第2個冇出到就輸左..算

下星期8強努力..前4有望

打完上顯達練..打左1陣就走

之後好知己陪我食飯

食完傾左陣..佢有句個得好岩

"每個人都好賤"超認同而句..我都係個賤人呢

傾左好多拍拖野...講得真係幾岩

你既2次方真係對你好好好好好

比賽見番好多以前打波d fd

我重有同佢地打下...如果好似以前1齊打咪幾好

 




2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


幸福 分類: 未分類

今日過得好平凡..但好開心=]

今日家姐番大陸..聽日番

訓醒起身食完早餐..上陣網

本身諗住訓1陣...但1訓又3個鐘-.-"

之後做做做功課..雖然做得好苦

但做完咁多功課之後..既感覺好正=]

聽日做埋個少少功課

之後去打波..打得幾屎下..學界咁死得

聽日再努力練過

今日打波見到個人失波..但冇嬲到

反而重傻笑左下..覺得佢既態度好好=]

雖然今日您5係幾理我

但見你笑得咁開心..我都感到開心呢^^

你既笑容係世上最靚既野=]迷人得無可救藥呢

走個時有貓仔..知己..O小姐陪我

個時感覺真幸福..但都俾5上

我既1次.....呢;;;;嘿嘿

我每天睡不著都會想念您的微笑^^

星期6學界初賽我要加油

多d人黎支持下啊xdd   其實

有您一個黎支持我..我就好滿足^^

 




2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


火花不等人 分類: 未分類

超鐘意隻歌

d歌詞好有意思

有心人請去我xg留過言

http://ilovesoo110.xanga.com/

完全唱出我心情

有顏色d字特別有意思

高中跟你便是拖過手的朋友
只可惜畢了業後  時間顯得不夠
不想發展感情以後  先知不想犧牲所有
由其是聽說你 也有別人共你外遊
青春不怕玩命只怕一早定性

燭光中跟你聚舊  談笑風生之際
估不到是你笑出哭聲  感激愛人別戀
先有幸共我普天同慶
你那眼神有幾秒像愛情

火花不等愛人  變幻太多
應該珍惜過程  還是結果
各自天涯  差點越過
無奈在排隊的偏那麼多
不拖手的愛人  最後最多

等火花都過期  到教堂內祝賀
沒決心肯定我  也沒原因不愛着我
微妙像湖心震過  但時間配合錯

終於當你自認不再貪心任性
等不到的我認命  無法懂得反應

剛找到伴侶跳出陰影  安穩當盡幸福
不配做最吃香的情聖
放棄愛情全為明白愛情

火花不等愛人  變幻太多
應該珍惜過程  還是結果
各自天涯  差點越過
無奈在排隊的偏那麼多
不拖手的愛人  最後最多

等火花都過期  到教堂內祝賀
沒決心接受我  也沒原因需要避我
為何未能深愛過  是時間的差錯

心未硬  誰也想一揀再揀
苦浪漫  就算會刻骨銘心不散
人大了只好閉眼  寧願愛平凡


火花不等愛人  變幻太多
應該珍惜過程  還是結果
各自天涯  差點越過
無奈在排隊的偏那麼多
手拖手的友人  最後最多

等火花都過期  到教堂內祝賀
沒信心等候我  也沒原因不掛念我
然後被回憶揭破  是誰最震撼我

 




2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


大陸 分類: 未分類

今日剪左頭髮嚕

聽日番大陸..重要五日添

五日冇得Msg

今日發現家姐同好知己

對我爆好..佢地2個真錫我呀

 




2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


分類: 未分類

吾知係咪越大個仔對"情"既感受越吾同呢??

細個個時從來都冇咩點諗過

今時今日既我..變得感性左少少呢

以前同學轉校..會冇太大感覺

但F.2 F.3一個個同學仔轉校..我會感到難過呢

今日中文啊sir走左...諗遠少少其實冇咩機會再可以見面呢

再點諗上課既情況..以後都極少機會再發生呢

F.3咁快就過左1大半..要讀書都吾係得幾多年

我地要好好珍惜餘下時間呢

下年選科又有幾多人又可以同1班

以前好憎9月1日..而家反且想番多d學

吾想咁快讀完中學