啊哥而排俾人咩咩咩左=.=
但啊哥重對佢好好好..個個人都係咁
都5知點解會"火花不等愛人變幻太多"
真係錯失太易..愛得太遲
其實自己都試過2次咁/_\
我愛你..因為我傻
做左好多傻野..但5知你知5知呢?
09年5好再傻落去喇
忘掉種過的花"重新的出發"放棄理想吧
次次諗到做吾到...唉(辛苦)
今日勁火喎
我地3個1去到南就話話話我地
之後某肥人又嘈我地
佢話我張貼紙相去左校長到喎
勁想同佢講我d貼紙相係屋企
d相係我d"fd"嫁..又話q我
同埋張相有男有女
又5係1男1女...5覺有咩特別囉
又話校長點點點
我勁撚驚囉...個個老師都知我無野
重有d老師1定幫我囉..吾該
你個肥佬成日大隻9up
跑左20個圈...又要狂串我地3個
最火係要我呀媽搵佢
琴日農曆生日=)
不過無咩人知咁=.=
但都吾緊要有人肯$$我=)
Thz兩個雯琴晚陪我
今日睇體育世界
見到"栗子"上電視
不過見吾到卓-.-"
佢地去左聖芳濟玩加踢波
佢地吾係一樣都傑志嫁咩
點解上吾到電視/_\
琴日瞓極都瞓吾著- -"
四點先瞓到..聽收音機
個節目超gag=)但我學到d野
而排上網都睇到個d野
"命裡有時...終需有...命裡無時.....莫強求~~"
總覺你睇死我=.=
我遲d一定叻俾你睇既..放心
唉..都是聽天由命吧XD
雖然你令我開心快樂過"有難忘既經歷=)
不過你榮獲2008年度令我最"XX"大獎^^
你地咁恩愛..不如一齊囉而個獎喇 >"<