| llovesoo |
|
暱稱: 單身獨生仔 性別: 男 國家: 香港 地區: 荃灣區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 12 月 18 日 星期四  |
| 學界 |
分類: 未分類 |
今日本來崇拜日
不過去左學界
本來放11點"搞到4點先放/_\
為左睇淫娃無法
今年樣衰的人多的士..勁少靚女=(
去到打機or睇人打機
玩pes09=)
跑1500m係學校個次慢左好多
得"黎子"一個有獎囉=)
夜晚打波
聽日旅行日..正點^^
唉..你真係咁好咩
都5知點解我放5底
個個fd都話放棄
但我做5到
我都無辦法
|
2008 年 12 月 16 日 星期二  |
2008 年 12 月 8 日 星期一  |
| 充實 |
分類: 未分類 |
星期一次次都最正=)
頭兩堂上哂中英
數測驗測足一堂...5太識-0-"
物理自由堂任你玩"爽"
地理同VA都自由的
放學打下籃球又玩下手球
5點幾番歸^v^
彤彤快d好""早日康復
|
2008 年 12 月 3 日 星期三  |
2008 年 11 月 27 日 星期四  |
| My FD=) |
分類: 未分類 |
好來冇打blog添-0-"
而排都好來冇同莊仔番屋企添
我地d時間次次都夾5到既= ="
放學1係練波1係打排球=)
不過打排球打到隻手勁痛
不過上星期4好開心因為........><
星期2放學去lps
都係彤彤個個社多靚女^^
發覺彤彤你對我其實重好好=)
5知你重記5記得話同我去街呢?
唉~都5知某某做咩
係要嬲我`都5知點好
上次真係火到我呀
勁明玩野囉
我堅係冇野`但你係要咁對我= ="
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 36 | »
|
| |
 |
|