| llovesoo |
|
暱稱: 單身獨生仔 性別: 男 國家: 香港 地區: 荃灣區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2008 年 8 月 19 日 星期二  |
| 開心 |
分類: 未分類 |
我今日本來要練到9點幾`不過財哥話我地練得5好
所以早走`其實我地不知其開心^^
但佢話我輸俾林庭輝`咁就跑左15個圈-,-
今日劉俊豪又請我地食飯=]=]
今日重要自坐餐...正>_<
食到勁飽飽飽飽飽`食左$400
同佢1齊食野重好過同財哥1齊食
|
2008 年 8 月 18 日 星期一  |
| 慘 |
分類: 未分類 |
今日1起身就岩岩睇劉翔喇^^
其實我冇諗過佢會再囉金排`佢咁大壓力
講真超難贏`但都諗5到佢係初賽
就因傷而要放棄`佢1定好5咁心
練左咁來都比5到賽`又要等4年...慘
我學界咁就死`其實我而家都有d拉傷-,-
希望快d沒事`勁想放下假休息下
|
2008 年 8 月 16 日 星期六  |
| 攰 |
分類: 未分類 |
今日1早去打波
林庭輝都去`囉佢10分到-,-
算ok喇佢荃青排前面既
原來上次去大陸個個2年級
好似叫滔滔原來佢全國前以名=]=]吾解得咁勁
今日件波衫同去大陸1樣咁濕`留得出水-,-
今日冇同你傾個計 
|
2008 年 8 月 15 日 星期五  |
| 開心 |
分類: 未分類 |
而幾日又好似幾前咁^^冇前幾日咁冷淡=]=]
中二而d日子`同而家既你
你對我真係好好`除去我d親人
你係對我最好既人>_<
你今曰講d野令我好開心呀
你叫我要放底你`對吾住我做吾到
你要我等你`一世我都會等你
今日打波見5到肥仔輝=]=]
但而家我周身骨痛`勁想休息1日
但最快到星期1先可以休息下
今日打完波去李寧到又見到隻死狗陳翼麒-,-
佢話自己老豆係校監`可以幫佢升到F.3喎-,-
|
2008 年 8 月 14 日 星期四  |
| 不幸星出世 |
分類: 未分類 |
今日你同我講d野
你話我冇吾開心就假喇
雖然吾知講咩好
但講真我冇可能咁快放得底你
但你重係我好朋友加寶貝妺^^
你咁好條件遲d一定可以搵到更好的=]=]
今晚係楊屋道打9至11
我同張`號`志練殺波
殺到個波變型>_<
對面打籃球d人打架
打到有1個人瞓左係地
要報警`好彩見5到事發
5係要落口`攻`真係5洗番屋企呀-,- |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|
| |
 |
|