人氣:4147 llovesoo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
我的心只有恨;恨死你個衰人啊
llovesoo
暱稱: 單身獨生仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
shit
緊張同忙
我的假期不是我的
放假

:: 日誌分類 ::
全部 (179)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 179
留言總數: 631
今日人氣: 2
累積人氣: 4147

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


朋友仔 分類: 未分類

下星期段考..加油=)

細佬仔應承左你1定做到

家姐都要做到呀..嘿嘿

病菌快d遠離我家姐

BB雯好知己1個月第2日快樂

5月既約定..5好再fake我喇

培生日快樂..早左多多講xd

禮物遲少少送喇..^^




2009 年 3 月 23 日  星期一   晴天


分類: 未分類

今日忙忙忙咁過..琴晚打機打夜左

但都溫到12點幾先打機嫁..1點到先訓

搞到今日勁眼訓..結果溫咁多又無默

day1當然無聊聊咁過..但上得開心..

物理我地3個自己友..狂玩搞gag..正

放學打波..狂打"二一色"...攰死我

同碩仔打單打..囉10幾分..有進步

學界4月18日..輸俾李城璧..都贏聖芳濟掛

聽碩仔講..李名浩俾碩仔重勁..o咀

番到屋企勁攰..無哂力..努力做功課

利記羸5:0...BB偶像帽子戲法...巴塞贏6:0..我偶像入球超靚

家姐超錫我..哄到我勁開心..愛愛愛家姐

 




2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


開心 分類: 未分類

琴晚曼聯..車仔輸波..Good

利記今晚要贏呀..我同BB支持利記

當然巴塞都要贏..皇馬番鄉下喇

今日打機..啊哥個同房打左4個鐘先贏

我2個鐘就得嚕..幾時都係打機最有心機

下星期又多點書..測驗..凸



分類: 未分類

而家1點幾..應該講番琴日d事-.-"

過得都叫好既..不過好攰

1起身就打左3個鐘機xdd

之後緊係訓下覺先..1訓又2個幾鐘-.-"

8點去打波..好彩BB雯重係到

我地係咁玩肥豪電話..幫佢狂改名

之後做專項..做完勁想嘔囉

打完落到Tw..收哂鋪..搞到又番屋企食

麵包仔好可愛..但我心目中都係排第2

係我心目中您咩都排第一 >3<




2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


禮物 分類: 未分類

今日家姐送左佢最愛俾我

隻麵包仔好可愛^_^

我吾捨得開xdd