今日忙忙忙咁過..琴晚打機打夜左
但都溫到12點幾先打機嫁..1點到先訓
搞到今日勁眼訓..結果溫咁多又無默
day1當然無聊聊咁過..但上得開心..
物理我地3個自己友..狂玩搞gag..正
放學打波..狂打"二一色"...攰死我
同碩仔打單打..囉10幾分..有進步
學界4月18日..輸俾李城璧..都贏聖芳濟掛
聽碩仔講..李名浩俾碩仔重勁..o咀
番到屋企勁攰..無哂力..努力做功課
利記羸5:0...BB偶像帽子戲法...巴塞贏6:0..我偶像入球超靚
家姐超錫我..哄到我勁開心..愛愛愛家姐
|