今日2堂數學..d野吾太識
f.2我數重好好..而家...凸
冇得上世史..miss冇番
世史我最強...so有心機讀
pe手球..今日好玩好多
差少少入...下堂最少要入1球..加油
本來今晚5睇..但今日聽到個賽果..太刺激喇
so今日5訓都睇
yoyo..利記2回合入5球
啜啜..王子..謝拉特..班拿約同無名士
k.o左皇馬...杰哥超火
今晚最愛要贏呀..呵呵
今日一番到學就同莊仔1齊肚痛...頂
好彩打鐘後....無事
上堂又無無聊聊咁過
第1個小息Miss Wong串草餅
同莊..俊..聽完笑死
DT一路聽歌一路做..呀sir太好人了
放學48x..三個靚女
我地係咁笑..xdd
落車同家姐..莊..達去囉野
點知俾人昆左
屋企同小雨傾計
夜d.............
thx...你既支持
利記加油
今日超級頭痛..又有d想嘔
1定係琴夜左訓-.-"
以前既我訓2個鐘就1日
本來想星期3重想睇波
而家怕怕喇
今日本來英默..溫好哂又5默
中文教個首""鵲橋仙""超正..好有意思
數今堂我feel易d..明明地
物理就愛..同培..輝個d坐..玩..傾計多過上堂
地理又係超級無聊
Va..努力咁畫畫
放學等佢地做功課..係到玩培電話
而排轉電話...正
嘿嘿..有人讚我個頭型仔
而排冇打機..搞到我勁悶
少左同女仔傾計..除左同最熟個幾個傾咋
對我黎講乖乖喇xdd
今日終於瞓多過八個鐘..所以好鐘意星期六
今日重做好功課..等聽日温書
而排吾想開電腦..因為.........
今日打波..好彩BB雯有黎..吾係悶左
不過佢就同"佢DeeDee"Msg
YoYo..但對都有陪下我傾計..Thx佢
番到屋企睇"回魂夜"..笑死..超多gag
今晚火影..巴塞夜..GooD
今日Pe堂手球..幾好玩
but吾係自己組隊
lunch專題..下星期終於5洗開會
牙sir話要放復活假前交..
佢講緊係易..自己再努力1點點吧
組員們做多d野..加油
今晚巴塞又有波踢
主場贏左2波..入5到決賽殺人
祝家姐..BB幸幸福福
火影...正
鳴人爆尾v佩恩天道
無你既日子苦苦苦苦苦