最愛啊哥..家姐..BB
今次係我昆左你
吾好意思呀..我知講對吾住無用
但我有心講嫁
希望見諒
琴日我又幫你贏左個衰人喇
劉麗儀小姐..係咪好勁先我-.-"
1早打1早走..留番BB雯係到
晚d緊係緊睇波..利記vs紅魔鬼
第一次..第一次..第一次同個女仔傾踢波
1路睇..1路傾..途中俾佢fake左1下
呵呵..反勝..我地好開心
今日訓左12個鐘
丫妹開心d..重有丫哥嘛>3<
愛Sd Msg =>
人仔台搵多d我喇>3<
朋友仔記住搵下我喇
心裡太清楚了 其實她不愛我 奇怪 地球上怎麼會沒有人 看上我
神啊 救救我吧 一把年紀了 一個愛人都沒有
孤獨是可憐的 如果沒愛過 人生是黑白的
多謝您x2
我愛您x2
啜啜啜