今日要講要係12點喇
睇鋼之練金術師
2點睇波..超好睇
頭10分鐘..狂攻..之後1比0
我勁5開心...5分鐘後連入2球
2.1返蠃..半場贏3:1
下半場1開始又3:2...不過2分鐘後4:2..開心死
最後贏6:2...打到皇馬冇哂心機
4點半先訓
之後7點幾起身睇比賽
9點去到10點就想走
5係甘仔話黎..10點見5到我
因為太5開心喇
之後食野傾傾傾...去到tw又傾傾傾
之後番龜
敏仔今日同你Msg講d野..希望你會支持下我做到
我堅會永遠支持你嫁貓仔
係屋企既我好少同男仔傾計
所以我最愛4個人就係
貓仔..家姐..知己..敏仔
希望你地都真心對我好
放假睇下戲咁
睇十分愛同我的最愛
堅係好睇
未睇既不妨..上網睇下
琴晚同敏仔sd msg
我覺自己總係做5到..唉
聽你話改變到自己
真係幾好呢..我就做5到喇
夜晚打波..我家姐個花名1樣
之後同肥鬼喝左有少少酒成份既野
今晚巴塞對皇馬..必睇
琴晚始終冇溫到習
太攰..11點就訓左
今日番到學無聊先睇左兩眼
d堂勁無聊咁過
bio..2?/30..算係咁
Maths突擊測驗..死
我完全5識
見個題..勁易..平時差個d都岩
音樂個個人都想串死miss
不過佢教書太悶..攰足1堂
好彩敏仔識爆下爛gag
之後上多1堂放學
放學測驗未溫過
但都識識地..測勁鬼耐
放學飛去打機
5.10幾分先到
咩都5理打1粒鐘先
之後好快咁搭車番龜
6.20幾分先開車
6.40分番到屋企
6.50落番tw...重同好知己黎
打完5想講
細佬仔好多謝家姐仔
講番琴日先...琴日又上吾到網
勁火囉-.-"
琴日同家姐食Lunch..Good
佢請細佬仔食左包糖=]
放學想打一個鐘機嫁..點知打打下又打加多一個鐘
搞到番到屋企都七點
琴日吾該哂敏仔..你真好人^^
之後又傾電話=]
最衰自己打機同傾電話..搞到溫吾夠Bio
但都溫個幾鐘..12點幾先訓
今日終於有得上PE喇..勁開心=]
但踢得都吾好..下堂努力
巴塞和兩場傷心死
今個星期對皇馬
吾訓都要睇啊
你既承諾始終冇做到;其實一早估到
人就係咁
但我而排過得好開心
我啲同學對我好好..平平凡凡簡簡單單既生活=]
總比前排既生活好
晚夜同啊妹..家姐傾計=] Good
聽日測豬皮..但依家十點幾重未溫-.-"