人氣:4164 llovesoo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
我的心只有恨;恨死你個衰人啊
llovesoo
暱稱: 單身獨生仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
shit
緊張同忙
我的假期不是我的
放假

:: 日誌分類 ::
全部 (179)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 179
留言總數: 631
今日人氣: 5
累積人氣: 4164

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


今日 分類: 未分類

今日要講要係12點喇

睇鋼之練金術師

2點睇波..超好睇

頭10分鐘..狂攻..之後1比0

我勁5開心...5分鐘後連入2球

2.1返蠃..半場贏3:1

下半場1開始又3:2...不過2分鐘後4:2..開心死

最後贏6:2...打到皇馬冇哂心機

4點半先訓

之後7點幾起身睇比賽

9點去到10點就想走

5係甘仔話黎..10點見5到我

因為太5開心喇

之後食野傾傾傾...去到tw又傾傾傾

之後番龜

敏仔今日同你Msg講d野..希望你會支持下我做到

我堅會永遠支持你嫁貓仔

係屋企既我好少同男仔傾計

所以我最愛4個人就係

貓仔..家姐..知己..敏仔

希望你地都真心對我好




2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:Msn add Me )


睇戲 分類: 未分類

放假睇下戲咁

睇十分愛同我的最愛

堅係好睇

未睇既不妨..上網睇下

琴晚同敏仔sd msg

我覺自己總係做5到..唉

聽你話改變到自己

真係幾好呢..我就做5到喇

夜晚打波..我家姐個花名1樣

之後同肥鬼喝左有少少酒成份既野

今晚巴塞對皇馬..必睇

 




2009 年 4 月 30 日  星期四   晴天


分類: 未分類

琴晚始終冇溫到習

太攰..11點就訓左

今日番到學無聊先睇左兩眼

d堂勁無聊咁過

bio..2?/30..算係咁

Maths突擊測驗..死

我完全5識

見個題..勁易..平時差個d都岩

音樂個個人都想串死miss

不過佢教書太悶..攰足1堂

好彩敏仔識爆下爛gag

之後上多1堂放學

放學測驗未溫過

但都識識地..測勁鬼耐

放學飛去打機

5.10幾分先到

咩都5理打1粒鐘先

之後好快咁搭車番龜

6.20幾分先開車

6.40分番到屋企

6.50落番tw...重同好知己黎

打完5想講

細佬仔好多謝家姐仔

 

 




2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


分類: 未分類

講番琴日先...琴日又上吾到網

勁火囉-.-"

琴日同家姐食Lunch..Good

佢請細佬仔食左包糖=]

放學想打一個鐘機嫁..點知打打下又打加多一個鐘

搞到番到屋企都七點

琴日吾該哂敏仔..你真好人^^

之後又傾電話=]

最衰自己打機同傾電話..搞到溫吾夠Bio

但都溫個幾鐘..12點幾先訓

今日終於有得上PE喇..勁開心=]

但踢得都吾好..下堂努力

巴塞和兩場傷心死

今個星期對皇馬

吾訓都要睇啊

你既承諾始終冇做到;其實一早估到

人就係咁

但我而排過得好開心

我啲同學對我好好..平平凡凡簡簡單單既生活=]

總比前排既生活好

晚夜同啊妹..家姐傾計=]  Good

聽日測豬皮..但依家十點幾重未溫-.-"