| llovesoo |
|
暱稱: 單身獨生仔 性別: 男 國家: 香港 地區: 荃灣區 |
| MORE... |
| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
 |
2009 年 6 月 24 日 星期三  |
| 放假 |
分類: 未分類 |
就放假嚕..最多番多三四日=]
吾知好定吾好呢?!
成日係屋企悶爆/_\
今年考試差左..唉
而家個頭好樣衰-.-"而排會去剪下
剪過型頭先..嘿嘿
我而排成日打機;訓;漫畫;傾計
咁就1日喇-.-"太平凡了
同多左Sm傾計=]
佢有2種性格..屋企同學校係2個人
但同佢傾計;總係有一兩句講
Rb以後lunch搵多d我同moon仔食=]
moon仔番工加油啊
d吾開野忘記佢..細佬仔會支持你^^
bb就生日嚕
吾該搵多d人去街
|
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
| 考試 |
分類: 未分類 |
考完試嚕..正
我今年勁懶好少溫
全班最懶-.-"
d人今次好勤力
1定冇上學期咁好
但而排日日好夜先訓= ="
隻眼勁痛咩事
又勁勁勁眼訓
好想瞓足廿四小時=]
5想停課
暑假想過得充實d
5想成日打波 |
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
| 開心 |
分類: 未分類 |
考試考左2日
考得1般般咁;;平時成績差過我既人都好勤力
睇黎我都要勤力d先得
5係又退步..5想
今日補完化學..好左好多
啊哥係屋企冇12點訓5到
前2日搞到我3點先訓
但我5打咁多機住
努力努力再努力再努力努力
今日好無奈..算..我大方
YoYo...超愛家姐同BB
而排少搵左詠詠添..sorry下
個個學下英英咁主動搵多d我
不過寶大人搵多左我..24小時搵佢
佢都覆到我...正點
祝家姐仔....(我地秘密)嘿嘿
|
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
| 歐聯 |
分類: 未分類 |
應該叫今日喇
歐聯決賽..可以話今年最高級既比寒
由巴塞對曼聯
一隊西甲第一
一隊英超第一
一隊有美斯..一隊有C朗
2個人都可以話世人最強
依場波勁多人睇
開波頭10分鐘係咁俾人射
好彩伊度奧10分鐘到入1粒先
下半場美斯仔再入1粒
2:0贏左..第一隊西甲三冠王
失落左兩季零個獎
今年蠃番哂..講真暫時冇1隊夠巴塞打
巴塞每個球員都好勁
美斯技術性贏C朗
美斯同沙堆囉金靴同助功獎
最後1週西甲希希伊度奧囉埋金靴
明年都要贏贏贏贏贏啊
我愛巴塞..永遠支持 |
2009 年 5 月 22 日 星期五  |
| Are You On9 |
分類: 未分類 |
琴日同家姐仔講左d野
呵呵..暫時的夢想
琴晚打波都算知己陪下我
佢幾時都對我咁好
今日火火地..好煩
吾想再理d煩野..勁嬲1個人
(吾係今日我係msn話個個)
只同信任得過的人..做真心既朋友
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 36 | »
|
| |
 |
|