![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 11 月 1 日 星期三 今日成日d時間過得好快牙!!! 上堂個陣好似做一、兩樣野就落堂咁... 好快就到左lunch time.......... lunch就正囉...過左隔離食冷麵.... 老婆佢整架....!好味!!!!! 之後陪多老婆一陣就返學校... 跟住好快又放學~~ then..搵老婆一齊落土瓜灣 去銀行....&放狗""""" 之後送埋佢返屋企....我又返屋企 End p.s:今日愛民個度有人跳樓牙....死Q左... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||