`傻小啡日記___________))
彷彿是陌路人,,偏偏又勝過別人'
lonelytung
暱稱: S1u BaR <3
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-26
five days to go!
2011-05-18
well
another month
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 385
今日人氣: 0
累積人氣: 6263
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


s4.

開學日.

今朝0630俾我工人嘈醒-v-

醒下訓下咁._.

碌左陣都迫於無奈要起身啦;;

傻左咁係度等陳生電話><

我以為佢會好似之前咁朝朝叫我起身v3v

雖然知道佢打番既機會好微"

但係真係好想好想聽到陳生把聲/3\

架校車又遲左n多-0-

搞到我遲左少少..

好快就上課室整下班務果d野@@

班主任好鬼靚女<3  不過係英文人黎既

佢俾我地自由坐 仲要坐到有人曳先調位呢

之後搞左勁耐-.-

入禮堂聽d老師講上年d衰野.v.

個冷氣好鬼大]] 凍死

lunch.

興奮到死死下>"<

同crystaljessiemandy咩咩穎穎姐去食c房菜*v*

等位又耐., 等落單又耐., 等d野食黎又耐

哈不過都幾好玩-333-

跟住就黎遲到所以要跑上去-_-

番到去要入hall開學禮`

根本係播催眠曲@v@

又唔開冷氣 又講埋晒d無無聊聊既野

完左有free time 個個係度吹水-x-

放學.

同crystaljessie咩咩走*v*

佢地全部陪我1個食野x3x

呵呵再同jessie搭車果陣傾計)

番到屋企收到陳生sd黎既email>3<

夜晚揾唔到駁電話果條USB線>.<

我想sd番d相落部電話度 由其係陳生果d

點知揾唔到 發小朋友脾氣發到喊t3t

晏d老母又話我態度唔好! 又喊過

對眼都腫埋/v\

-----------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-09-01 10:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


summer h0liday.

暑假的最後1天。

今朝0900起身-v-

滿心歡喜咁以為會收到陳生既email`

點知1場歡喜1場空/3\

1135出筲箕灣揾夏珍姐姐.

同佢1路傾1路去聚會]]

見到去石澳果個巴士站感觸良多'3'

諗起20080324同陳生係呢個巴士站度坐巴士入石澳<3

上到去4圍d人問我叫咩名;;

又係咁傾計 開正我果飯-,-

1230開始聚會@@

個題目好似係新的1天v3v

完左又傾過-x-

係咁同我傳福音咁樣0v0

有d野明知都扮唔知 廢事講錯

最終真真正正再決志.

好似佢地仲開心過我x3x

1445先去食lunch.

真係就快餓死我囉咩事?!

1550番去德福自己睇番學衫._.

行左1陣歸家去-V-

開電腦仍然見唔到陳生既email-0-

隔左陣就落街揾老母買番學衫.,

冇買褲添><

再歸家.

玩玩下電腦老豆話1830出門口>"<

咁我咪話知喇,,

跟住又小左我1獲.V.

大佬我唔知幾時又得罪左你 次次都係鬧我

夜晚出左去食飯Q3Q

聽日就9月1 要開學嚕

w班得番25個人 點算?!

好唔慣朝早冇陳生打黎叫醒我起身番學t3t

好唔慣個班房咁鬼空虛.3.

好唔慣唔可以係走廊甚至操場見到陳生打波;;

好唔慣少左人陪我上堂癲*3*

好唔慣冇左陳生後門既kisses >3<

ijustwantut0bewithme.

-------------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-31 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


superme..

興仔14歲生日大快樂.

今朝0915起身`

1開電腦見到陳生既email..

yah0! 真的好怏樂<3

好似陳生既email係我每日起身既動力-0-

之前每日起身係為左俾陳生叫醒v3v

e+就變左email- -'

陳生係14分鐘sd左2封俾我 前所未有

陳生話佢唔介意俾人知道我地d野 反而我e+唔想人知

1145落摟下j0in mrblue meet阿龍.,

呵去打羽毛波"

估唔到我冇打咁耐都仲識打*v*

我單挑果2條仔030

贏少少咁多啦._.

唉我地個場嘈到死><

2條男人唔係勁又多多野講-v-

1235 ellie j0in in..

哈1路食雪糕1路打波都得-333-

跟住雙打 我同ellie vs. mrblue同阿龍

贏左@v@

1300 ellie跟佢阿姨走.

我地去食野]]

赤丸真係好鬼正!

後尾mrblue話要買書,,

明知我趕時間都仲慢慢行>"<

激到我死.v.

1510去到銅鑼灣 再次早到.

嘻咁岩撞到ellie x] say左句hi咋

企係個月台度諗左好多野;;

見到1對對既情侶係我面前行過 睇番自己隔離1個人都冇

果種感覺真係好難受/3\

1535同crystal去九龍站.

遲到 搞到要跑*3*

1605先入場睇多啦a夢之魔界大冒險

陳生走左之後第1次睇戲Q3Q

不過個內容都唔錯 最衰4圍d細路係咁講d劇情出黎

臨完場我膀胱爆列-,- 急到死

then行左1陣 個商場都冇野行既>.<

反而香港站仲多野行'x'

行完上crystal屋企食飯x3x

期間crystal又整到我喪笑-m-

上到去有crystal 1家既熱情款待

食完同crystal睇faceb00k-.-

見到ivy p0st左張得陳生同佢而且冇望鏡頭既相 好炆

最後2145歸家.

----------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-30 11:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 29 日  星期五   晴天


哭夠.

今朝0805起身..

沉默地行去部電腦度開左佢-,-

哈哈有奇積發生!

陳生有email俾我佢*v*

好開心好開心`

隔左陣阿妹叫我睇第1屆模範結業禮"

未睇已經好傷心@@

1路聽住底迪們既畢業感言 1路流眼淚

terry忍淚好辛苦v3v

王子喊得好悽涼;;

阿緯既大風車好勁-33-

最終我隻左眼不停流眼淚/3\

嘻不過我d感覺番晒黎]]

1450係九龍灣地鐵站等crystal @v@

罕有地早到-0-

之後1齊去apm.

4圍行去睇咩咩份生日禮物*3*

簡左勁耐._.

呵呵跟住食赤丸 yummy!

同crystal幾乎傾到唔肯走-v-

可恨既數學功課迫左crystal番屋企t3t

1630歸家去.

冇理到嫣仔 just d0 my 0wn w0rk

太炆太炆.v.

做左少少babe打黎,,

話屎忽齡諗過揾番我>"<

哈1次又1次 究竟要幾多次機會先夠?!

已經唔係第1次鬧交 鬧完又好番

你唔悶我都厭啦0v0

有好多野明知唔應該踩過介 做左就要承擔後果

唔好以為1定會有人原諒.

主會原諒你70個7次 但對唔住我唔係主

仲有唔該你諗下自己值唔值得人去原諒你!

夜晚.

去farewell姨媽 其實好無謂-______-

不過有翅食就另計x]

---------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-29 11:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 29 日  星期五   晴天


終於?

今朝0930先起身><

係咪知道早起身都同唔到陳生傾計-,-

定係真係好攰?!

我唔知啦]]

呢幾日不斷係度諗::

如果走果個係我 陳生會唔日日咁早開機等我?

1話我晚晚就住香港d時間黎陪佢?

哈哈我好白痴`

就算諗完又係照樣開機v3v

陳生仍然處於離線狀態/v\

究竟佢係咪俾人軟禁左姐.v.

點解佢好似要與世隔絕咁樣?!

1335出街.

係牛頭角j0in mrblue企地鐵去調景嶺'3'

係維景等sam-x-

嘻我e+唔介意得我1個女仔同其他男仔出街@@

因為陳生唔係度 而且我好清楚自己只會當果d男仔係朋友

跟住等埋sam就去m記;;

俾佢地迫我食美祿麥旋風>"<

笑笑笑笑笑笑笑笑笑-.-

穎穎姐黎埋.,

哈同我1樣有新形象呢x]

吹左陣水就去維景._.

行既過程中我搶sam既籃波)

我果然係不自量力 班際籃球有望嚕!

去到齊齊玩公園-333-

好正x3x

1545入果度個會所"

本身諗住同穎穎姐玩波波池 不過寧願做功課

佢地嘈住晒.v.

後尾去打桌球 都唔識>.<

同jessie傾左1陣電話 sam想偷聽

好啦我融入番佢地 又係要同sam搶波

後尾去打籃球.

1開始球球入嫁 不過之後屎忽左-0-

1815同穎穎姐走先.

番到德福meet charmie去淘大

傾左好多野 由其係長洲果d 0v0

charmie同lappy開始似我同陳生咁成日鬧交 哎要頂住丫!

歸家見到陳生既email 很樂<3

可惜陳生又整親 小心d啦>3<

----------------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-29 02:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]