`傻小啡日記___________))
彷彿是陌路人,,偏偏又勝過別人'
lonelytung
暱稱: S1u BaR <3
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-26
five days to go!
2011-05-18
well
another month
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 385
今日人氣: 3
累積人氣: 6266
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


半年了.

yeahyeah! 半年嚕

6個月勁勁超級大快樂.

估唔到陳生走左10日都捱到-v-

更加估唔到發生完南寧d野都仲有半年><

或者當初簡陳生係冇錯..掛?!

總之忘記背後努力面前的]]

今朝0820起身"

1醒就收到晞個msg話佢就黎去到羅湖..

唉場景似曾相識-,-

諗番起差唔多1個月前陳生都係咁;;

e+都好唔捨得晞/3\

1模1樣 2個都係2日1夜

之後開電腦'3'

第1次係紀念日sd email俾陳生v3v

感覺好怪>"<

等左好耐都冇回覆)

1255出灣仔地鐵站揾女班長,,

再撘巴士去香港仔*v*

期間有劣質笑話!

去到香港仔j0in女班長屋企人飲茶@v@

佢表弟好可愛030

飲完同埋佢家姐上佢屋企)

話就話整本簿俾kinny 得15分鐘整屎忽咩?!

求其畫左幾筆就執野走-3-

3條友撘小巴出太子.

我急到想死仲要俾女班長玩-x-

then陪佢地學拉丁舞'''

冇左陳生既日子真無聊 我就快變les

成日做咩都要俾人匯報 女班長幾乎取代陳生既位置

哈不過陳生係無可取代的._.

1815歸家去.

1934陳生打黎!

劈頭就即刻問我係咪以為佢唔記得 嘻勁了解我

跟住傾左d無謂野-

陳生話佢特登留番d分鐘今日傾:

5分幾鐘後陳生突然cut左線.

明知佢有機會再打過黎 但係等待既心情好苦t3t

最終陳生1946再打多黎1次,,

佢話佢琴日俾人掉左落12度既水度 心有d痛

又話琴日知道有9號風球諗住叫我唔好出去>3<

點知我出左 俾人話我曳q3q

3分幾鐘後都要收線 極度不捨

但傾完好開心.3.

夜晚ivy問我同陳生既關係

啞晒 何必要迫我講?!

陳生係咪要俾個責任我?

h0w can i handle it without u?!

--------------------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-23 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 22 日  星期五   晴天


軟弱.

今朝0825醒左-v-

仲係不自覺咁衝去開電腦..

依然見唔到陳生0nline;;

究竟幾時先可以俾番部電腦陳生?!

我唔想日日靜係可以用email聯絡><

之後8號風球`

原本話去agnes屋企既'3'

因為呢個風球取消左-_____-

留係屋企悶到死.v.

陳生又唔0nline!

去番論壇度睇小說@@

久違既活動 因為8號風球再度愛上<3

睇左勁耐勁耐勁耐勁耐x]

隔左陣9號風球.,

令原定farewell kinny既tea取消埋><

唉唯1見到成班籃球隊既機會都冇埋-,-

下年女籃同男籃都冇晒人/v\

點樣睇波丫下?!!!!!

睇左陣模範畢業禮@v@

哎有d不捨有d感動*

哈流淚了t3t

跟住見無聊落左去吹9號風,,

街上既人都唔少*v*

戲院超多人的說!!!

40分鐘後就番番屋企]]

夜晚.

無lala睇番之前d msg同呢2日既email

覺得淡左- -'

搞到個心有d痛 喊左/3\

好白痴v3v

--------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-22 11:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 21 日  星期四   晴天


好了.

謝0phe昨夜刻意致電安慰<3

今朝0815起左身-333-

慣左即刻衝去開電腦..

想見既人始終見唔到>"<

算啦我見幾眼訓就訓左陣x]

1035先起番身`

唔舒服既感覺明顯少左v3v

哈其實我好叻 知道訓完會好番-,-

但係鬼叫我應承左人><

1125落左樓下睇醫生;;

普通感冒!

藥都直情廢事食喇-x-

1335出apm揾熊凱]]

臨出門口吞左啖綠色怪藥水/v\

出到去即刻上11樓greenb0x,,

哇有得唱k!

我等左呢個日子好耐喇*v*

唱k真係會好好好好好好好好好好好好開心嫁!

不過要叫定杯檸蜜._.

唱左陣女班長打黎傾左陣.

help!!! 我就黎變埋女籃喇

好似好多女籃function我都有出席-.-

入番去唱唱唱x3x

無意識咁樣亂簡歌 同發洩情緒冇關係

哈點知未夠鐘就俾人cut左.v.

死打都要番果15分鐘 成功!

1650出番黎就落jusc0隔離食心太軟<3

yummy的 不過勁甜t_t

then企係地鐵度吹陣水 太多旁人目光

唉總之珍惜眼前人:

1835到家.

夜晚收到陳生既email.,

突然問我係咪想轉仔 莫名奇妙>.<

但好驚 唔知佢咁講既目的係乜?

仍然掛念>3<

討厭這個家!!!

-----------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-21 11:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 20 日  星期三   晴天


缺堤.

今朝0905起身-v-

跟住搞左d刷牙洗臉野..

1005出門口`

又俾人點我去買野囉有冇病?!

搞到我遲到!

1040先去到彩明m記揾ellie女班長"

吹左陣水j0ycew0ng黎埋x]

冒住生命危險面對紫外線怪魔-v-

哈女籃超勇!

30幾度都仲可以係小學部操場度跑>"<

我係度呆等左2個鐘]]

有時都幾想入埋女籃;;

跟住0phe打黎打救左我 傾臭男人z的問題

2段異地戀都有問題發生-x- 好煩

佢地練完我就同elliej0ycew0ng女班長上中學部'3'

個泳池..-0-

真係唔起好過起)

嘻我地入埋女更衣室 y0

不過真係污糟得很-,-

1530食埋野就閃.

之後自己入西貢溫0phe.,

食滿記 傾左好多好多野呢*v*

再係海旁食壽司@@

d夠係我附近行黎行去 嚇死我!

幸得0phe保護 不過寧願陳生係度/3\

1905閃._.

夜晚.

諗起好多野

好似咩事都唔順心咁

又成日俾人小 又成日諗番南寧d野

哭了!

---------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-21 10:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


cried.

今朝0845起左身..

仍然係衝去開電腦"

即使陳生話佢冇得用電腦><

哈我竟然期望佢用itouch sd email俾我-3-

最後都係冇sd野黎@v@

1015係樓下等crystal"

嘻嘻我冇遲到!

之後坐巴士入機場 AGAIN!

期間同crystal講左好多心底話<3

舒服好多亦開心好多.

去到機場係漢堡皇揾埋晞b0n x]

再1齊上E度揾大伙兒,,

哈跟住1齊去飲茶><

jen媽叫左1大堆野俾我地食 人真好!

男人們將d野食推黎推去._.

我咩都冇掂過 晞靜係飲左杯茶

女仔係度傾計*v*

1240 jennifer就差唔多入閘'3'

照舊要影大合照.

我crystaljenb0n0pheyv0nne晞蔡晴晴markusirvinh0ryanlisunnybless0nmartintam

全部15個人迫入鏡頭-x-

jennifer號召力真係強!

臨別見到jennifer同人擁抱 我忍唔住落淚

死智障]]

送完jennifer就閃.

同crystal坐番同1架車走x3x

係藍田落車-

跟住1齊去地鐵站撘地鐵 [笑]

我去太古 ellie阿龍黎接我

去到鰂公見到nic0mrblue渣暉中國.,

隔左陣走靜我1個女仔-_-

男人們帶我去杏花村某會所"

本身話打羽毛波 點知冇場要bk網球;;

見有時間剩去m記坐下v3v

nic0攞紙摺飛機飛人-0-

then夠鐘就去網球場`

哇果度熱死我又唔識打>.<

渣暉教左我1陣.

叫左識得開波咁啦e+

玩左陣我入左有冷氣地方 nic0黎埋'''

條友收埋我入1個屏風後面 又唔俾我出黎

諗緊如果nic0係陳生會點?

1820閃.

夜晚食食下飯陳生打黎<3

第1句就問我睇左醫生未囉- -'

講左33秒 我真係好掛住陳生!!!

-----------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-20 11:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]