| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 23 日 星期六  |
| 半年了. |
yeahyeah! 半年嚕
6個月勁勁超級大快樂.
估唔到陳生走左10日都捱到-v-
更加估唔到發生完南寧d野都仲有半年><
或者當初簡陳生係冇錯..掛?!
總之忘記背後努力面前的]]
今朝0820起身"
1醒就收到晞個msg話佢就黎去到羅湖..
唉場景似曾相識-,-
諗番起差唔多1個月前陳生都係咁;;
e+都好唔捨得晞/3\
1模1樣 2個都係2日1夜
之後開電腦'3'
第1次係紀念日sd email俾陳生v3v
感覺好怪>"<
等左好耐都冇回覆)
1255出灣仔地鐵站揾女班長,,
再撘巴士去香港仔*v*
期間有劣質笑話!
去到香港仔j0in女班長屋企人飲茶@v@
佢表弟好可愛030
飲完同埋佢家姐上佢屋企)
話就話整本簿俾kinny 得15分鐘整屎忽咩?!
求其畫左幾筆就執野走-3-
3條友撘小巴出太子.
我急到想死仲要俾女班長玩-x-
then陪佢地學拉丁舞'''
冇左陳生既日子真無聊 我就快變les
成日做咩都要俾人匯報 女班長幾乎取代陳生既位置
哈不過陳生係無可取代的._.
1815歸家去.
1934陳生打黎!
劈頭就即刻問我係咪以為佢唔記得 嘻勁了解我
跟住傾左d無謂野-
陳生話佢特登留番d分鐘今日傾:
5分幾鐘後陳生突然cut左線.
明知佢有機會再打過黎 但係等待既心情好苦t3t
最終陳生1946再打多黎1次,,
佢話佢琴日俾人掉左落12度既水度 心有d痛
又話琴日知道有9號風球諗住叫我唔好出去>3<
點知我出左 俾人話我曳q3q
3分幾鐘後都要收線 極度不捨
但傾完好開心.3.
夜晚ivy問我同陳生既關係
啞晒 何必要迫我講?!
陳生係咪要俾個責任我?
h0w can i handle it without u?!
--------------------------------------------------------------------------
h0ld.
|
| 刊登時間:2008-08-23 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 22 日 星期五  |
| 軟弱. |
今朝0825醒左-v-
仲係不自覺咁衝去開電腦..
依然見唔到陳生0nline;;
究竟幾時先可以俾番部電腦陳生?!
我唔想日日靜係可以用email聯絡><
之後8號風球`
原本話去agnes屋企既'3'
因為呢個風球取消左-_____-
留係屋企悶到死.v.
陳生又唔0nline!
去番論壇度睇小說@@
久違既活動 因為8號風球再度愛上<3
睇左勁耐勁耐勁耐勁耐x]
隔左陣9號風球.,
令原定farewell kinny既tea取消埋><
唉唯1見到成班籃球隊既機會都冇埋-,-
下年女籃同男籃都冇晒人/v\
點樣睇波丫下?!!!!!
睇左陣模範畢業禮@v@
哎有d不捨有d感動*
哈流淚了t3t
跟住見無聊落左去吹9號風,,
街上既人都唔少*v*
戲院超多人的說!!!
40分鐘後就番番屋企]]
夜晚.
無lala睇番之前d msg同呢2日既email
覺得淡左- -'
搞到個心有d痛 喊左/3\
好白痴v3v
--------------------------------------------------------------
h0ld. |
| 刊登時間:2008-08-22 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 21 日 星期四  |
| 好了. |
謝0phe昨夜刻意致電安慰<3
今朝0815起左身-333-
慣左即刻衝去開電腦..
想見既人始終見唔到>"<
算啦我見幾眼訓就訓左陣x]
1035先起番身`
唔舒服既感覺明顯少左v3v
哈其實我好叻 知道訓完會好番-,-
但係鬼叫我應承左人><
1125落左樓下睇醫生;;
普通感冒!
藥都直情廢事食喇-x-
1335出apm揾熊凱]]
臨出門口吞左啖綠色怪藥水/v\
出到去即刻上11樓greenb0x,,
哇有得唱k!
我等左呢個日子好耐喇*v*
唱k真係會好好好好好好好好好好好好開心嫁!
不過要叫定杯檸蜜._.
唱左陣女班長打黎傾左陣.
help!!! 我就黎變埋女籃喇
好似好多女籃function我都有出席-.-
入番去唱唱唱x3x
無意識咁樣亂簡歌 同發洩情緒冇關係
哈點知未夠鐘就俾人cut左.v.
死打都要番果15分鐘 成功!
1650出番黎就落jusc0隔離食心太軟<3
yummy的 不過勁甜t_t
then企係地鐵度吹陣水 太多旁人目光
唉總之珍惜眼前人:
1835到家.
夜晚收到陳生既email.,
突然問我係咪想轉仔 莫名奇妙>.<
但好驚 唔知佢咁講既目的係乜?
仍然掛念>3<
討厭這個家!!!
-----------------------------------------------------------------
h0ld. |
| 刊登時間:2008-08-21 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 20 日 星期三  |
| 缺堤. |
今朝0905起身-v-
跟住搞左d刷牙洗臉野..
1005出門口`
又俾人點我去買野囉有冇病?!
搞到我遲到!
1040先去到彩明m記揾ellie女班長"
吹左陣水j0ycew0ng黎埋x]
冒住生命危險面對紫外線怪魔-v-
哈女籃超勇!
30幾度都仲可以係小學部操場度跑>"<
我係度呆等左2個鐘]]
有時都幾想入埋女籃;;
跟住0phe打黎打救左我 傾臭男人z的問題
2段異地戀都有問題發生-x- 好煩
佢地練完我就同elliej0ycew0ng女班長上中學部'3'
個泳池..-0-
真係唔起好過起)
嘻我地入埋女更衣室 y0
不過真係污糟得很-,-
1530食埋野就閃.
之後自己入西貢溫0phe.,
食滿記 傾左好多好多野呢*v*
再係海旁食壽司@@
d夠係我附近行黎行去 嚇死我!
幸得0phe保護 不過寧願陳生係度/3\
1905閃._.
夜晚.
諗起好多野
好似咩事都唔順心咁
又成日俾人小 又成日諗番南寧d野
哭了!
---------------------------------------------------------------
h0ld. |
| 刊登時間:2008-08-21 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 19 日 星期二  |
| cried. |
今朝0845起左身..
仍然係衝去開電腦"
即使陳生話佢冇得用電腦><
哈我竟然期望佢用itouch sd email俾我-3-
最後都係冇sd野黎@v@
1015係樓下等crystal"
嘻嘻我冇遲到!
之後坐巴士入機場 AGAIN!
期間同crystal講左好多心底話<3
舒服好多亦開心好多.
去到機場係漢堡皇揾埋晞b0n x]
再1齊上E度揾大伙兒,,
哈跟住1齊去飲茶><
jen媽叫左1大堆野俾我地食 人真好!
男人們將d野食推黎推去._.
我咩都冇掂過 晞靜係飲左杯茶
女仔係度傾計*v*
1240 jennifer就差唔多入閘'3'
照舊要影大合照.
我crystaljenb0n0pheyv0nne晞蔡晴晴markusirvinh0ryanlisunnybless0nmartintam
全部15個人迫入鏡頭-x-
jennifer號召力真係強!
臨別見到jennifer同人擁抱 我忍唔住落淚
死智障]]
送完jennifer就閃.
同crystal坐番同1架車走x3x
係藍田落車-
跟住1齊去地鐵站撘地鐵 [笑]
我去太古 ellie阿龍黎接我
去到鰂公見到nic0mrblue渣暉中國.,
隔左陣走靜我1個女仔-_-
男人們帶我去杏花村某會所"
本身話打羽毛波 點知冇場要bk網球;;
見有時間剩去m記坐下v3v
nic0攞紙摺飛機飛人-0-
then夠鐘就去網球場`
哇果度熱死我又唔識打>.<
渣暉教左我1陣.
叫左識得開波咁啦e+
玩左陣我入左有冷氣地方 nic0黎埋'''
條友收埋我入1個屏風後面 又唔俾我出黎
諗緊如果nic0係陳生會點?
1820閃.
夜晚食食下飯陳生打黎<3
第1句就問我睇左醫生未囉- -'
講左33秒 我真係好掛住陳生!!!
-----------------------------------------------------------
h0ld. |
| 刊登時間:2008-08-20 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 121 | »
|