| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 28 日 星期四  |
| 終於? |
今朝0930先起身><
係咪知道早起身都同唔到陳生傾計-,-
定係真係好攰?!
我唔知啦]]
呢幾日不斷係度諗::
如果走果個係我 陳生會唔日日咁早開機等我?
1話我晚晚就住香港d時間黎陪佢?
哈哈我好白痴`
就算諗完又係照樣開機v3v
陳生仍然處於離線狀態/v\
究竟佢係咪俾人軟禁左姐.v.
h0ld.
|
| 刊登時間:2008-08-28 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
| 謝. |
今朝0845醒左-v-
照舊啦即刻開電腦"
仍然見唔到陳生0nline]]
甚至1個email都冇!
3日喇- 1句野都冇講過><
咁我唔明仲1齊做咩囉.v.
根本我既待遇同其他人係冇分別/3\
唔係唔體諒陳生 只係我真係好掛住佢<3
之後無聊得濟-0-
禁左d相出黎睇下,,
又睇番陳生之前sd俾我d相`
好掛住陳生 好想見佢好想攬住佢>"<
唔小心將目光放左係送陳生機果日影既相度-x-
影左4張 3張係我坐係陳生隔離;;
得1張係ivy企係陳生隔離@v@
偏偏我連果1/4既機會都攞到 命中注定
望住張相好耐好耐- -'
個心好唔舒服 但係又唔捨得del
好想好想喊 勁辛苦又喊唔出tvt
4圍叫人鬧我 同123吵吵地咁樣-,-
點解要係我唔開心既時候先黎鬧交?!
後尾打俾mrblue同佢傾.,
本身都仲係好唔開心-_______-
但條友無可否認真係1個好好既傾訴對象v3v
佢好似永遠掩護住我咁 哈哈大哥哥
跟住佢喪講爛gag
佢:: 哇呢度有藍天白雲
我:: 下..咁好
佢:: 但係唔係水清沙幼
我:: 噢><
佢:: 咁咪唔係馬爾代夫囉咁簡單
我都係e+先知佢講埋d野係咁好笑x]
有呢個朋友真係好開心 永遠的朋友
then我睇番我同阿妹細個拍既片 笑到癲左!
暫時忘記左d傷心事.3.
傾左好多野啦*v*
----------------------------------------------------------------
h0ld. |
| 刊登時間:2008-08-27 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 26 日 星期二  |
| n0way! |
今朝0915先起身]]
係咪已經慣左陳生唔係香港?!
而且已經冇渴望陳生會0nline?!
唉我好矛盾..
1方面唔想鍾意陳生 因為異地戀好難keep"
另1方面好想知12月陳生番黎會點><
我可以去食屎/3\
1005去茘枝角地鐵站-,-
等晞黎揾我@@
蛋糕做早餐 顯言係唔夠飽-0-
跟住1齊行去babe屋企.,
期間傾計傾計傾計傾計傾計傾計x]
上到babe度即刻俾佢隻狗嚇親>"<
隻野唔知做咩勁熱情)
好彩晞同babe都唔迫我同隻狗做fd<3
我1入屋就衝入房;;
哈哈靜係玩電腦同it0uch`
1時就衝上床同晞玩'3'
1220出廳睇stepup2..
睇左咁多次都仍然係咁好睇>3<
都唔明點解陳生睇跳舞會訓著 其實係佢自己懶訓囉*v*
睇睇下隻狗放左出黎@v@
搞到我f0cus唔到._.
anyway睇完入房傾計-333-
嘻講陳生壞話 以洩心頭之恨
後尾咩都傾1餐 這樣好快樂.3.
傾到悶就睇纖滅者.
驚既場景都變到唔識驚-.-
知道就算自己驚都唔會有人保護都唔會有人遮住我對眼
個感覺好不濟!
睇完再入房hea下-__-
同晞係張床度玩 似乎同陳生都試過咁樣t3t
1715閃.
再同晞去食野 y0.
------------------------------------------------------------------
h0ld. |
| 刊登時間:2008-08-26 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 25 日 星期一  |
| 離開- |
今朝0915先醒-v-
趕時間先黎咁遲起身*3*
風雨不改即開電腦啦緊係.,
收到陳生既email話佢唔會揾第2個]]
聽住先啦><
跟住0935衝落街"
結果1010先去到銅鑼灣 又遲到
去到同elliej0ycew0ng女班長撘E11入機場,,
車程中係咁重遊舊地- -'
j0ycew0ng係咁話我地撞車 勁屎忽
1130入到去再j0in埋晞;;
5條友飛去t2食黄枝記.
哈哈雲吞麵好好味<3
食完衝去曬相 靜番晞係度寫野
全部相要曬4R -_______-勁大張
曬曬下我番去陪晞 順便到我寫
坐左落地下 有d不雅但幾舒服]]
見佢地曬咁耐問下做咩 原來部曬相機jam紙-0-
曬左6,,7張4R 1蚊都唔洗俾.
j0ycew0ng同女班長幫手整番部機呢
等齊全部人寫對kinny既感想就痴相*v*
哇除左冬梅姐既feeling就大功告成
1320唔理得咁多 衝去漢堡皇揾kinny先算.
哈哈5個入面得我1個光明正大去送機 興奮到我!
佢地4個跟係我後面
去到見到超多f2 唔知佢地叫咩名- -'
總之影左張相就俾kinny發現左果4個
1個大驚喜!
之後喪影大合照>"<
1400又係果個閘口又係果間公司又係果個目的地
想我點?! 不過都係冇喊
送kinny入閘後5個瘋狂影相
咩都影1餐-x-
好好玩 但係女班長又唔1齊影>.<
哈哈我地4個白色1個黑色 勁新潮
隔左陣晞同j0ycew0ng都走埋-.-
3條友買左奇異金果味j0llysandy 味道有d怪-33-
入disneyst0re.
佢地係咁話陳生係d0naldduck 我係daisyduck>3<
之後去育嬰廁所*v*
係又影唔係又影 不過少左d尖叫聲冇乜氣氛
再戰貼紙相機.
瘋狂咁勁影影影影影影影影@@
影到部相機冇電)
1620撘E11閃;;
架巴士坐得超唔舒服 欠缺1個舒服既胸膛俾我挨住
好想陳生係度@v@
係銅鑼灣落車冇耐就分頭行事'x'
女班長歸家 我同ellie去維園順便食壽司
見到sam打波 say左個大hi
同ellie玩到癲晒.3.
走再同ellie勁傾計x]
夜晚飛左隻草蜢入屋 嚇死我
------------------------------------------------------------------
把甜蜜回憶1次儲起.. |
| 刊登時間:2008-08-25 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 24 日 星期日  |
| b0red. |
今朝0815醒左v3v
自從8月13陳生走左之後..
我就日日8點幾9點起身衝去開電腦-_-
其實究竟為左d咩?!
如果走果個係我 陳生會唔會咁樣等我?
照舊見唔到陳生0nline-,-
已經冇左失望既感覺 反正都慣><
俾陳生知道左我晚晚1點幾先訓;;
應唔應該慶幸佢唔知我朝朝8點幾起身?
無論如果 我知自己1定要捱到12月`
係時候俾我獨立下@@
之後冇去飲茶,,
1230去EMAX食自助餐x]
老豆話要慰勞下自己>"<
去到嚇親我!
勁多c0splayer 勁香杯麵味/v\
好彩我有得食pancake 開心晒<3
歸家去.
睇左男籃 美國vs唔知咩- -'
受左陳生既影響 睇波也瘋狂!!!
哈哈近朱者赤近墨者黑
本身話上ellie度但最後取消左t3t
搞到我勁悶._.
唯有自己坐下hea下>.<
1830去megab0x食晚飯.
同嫣仔扮姣@v@
頂核突到死囉唔該!
我話kinny同嫣仔似樣-x-
又俾人嬲)
跟住食完雪糕歸家睇閉幕
肚子很痛.v.
crystal謹記" 你永遠係我既n0.1
第一次見面看你不太順眼
誰知道後來關係那麼密切
遇見一個人然後生命全改變
原來不是戀愛才有的情節
如果不是你 我不會相信
朋友比情人還死心塌地
就算我忙戀愛 把你冷凍結冰
你也不會恨我 只是罵我幾句
你瞭解我所有得意的東西
才常潑我冷水怕我忘形
你知道我所有丟臉的事情
卻為我的美好形象保密
-------------------------------------------------
h0ld. |
| 刊登時間:2008-08-24 11:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 121 | »
|