`傻小啡日記___________))
彷彿是陌路人,,偏偏又勝過別人'
lonelytung
暱稱: S1u BaR <3
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-03-26
five days to go!
2011-05-18
well
another month
文章分類
全部 (604)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 604
留言總數: 385
今日人氣: 0
累積人氣: 6267
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 28 日  星期四   晴天


終於?

今朝0930先起身><

係咪知道早起身都同唔到陳生傾計-,-

定係真係好攰?!

我唔知啦]]

呢幾日不斷係度諗::

如果走果個係我 陳生會唔日日咁早開機等我?

1話我晚晚就住香港d時間黎陪佢?

哈哈我好白痴`

就算諗完又係照樣開機v3v

陳生仍然處於離線狀態/v\

究竟佢係咪俾人軟禁左姐.v.

h0ld.

刊登時間:2008-08-28 11:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 27 日  星期三   晴天


謝.

今朝0845醒左-v-

照舊啦即刻開電腦"

仍然見唔到陳生0nline]]

甚至1個email都冇!

3日喇- 1句野都冇講過><

咁我唔明仲1齊做咩囉.v.

根本我既待遇同其他人係冇分別/3\

唔係唔體諒陳生 只係我真係好掛住佢<3

之後無聊得濟-0-

禁左d相出黎睇下,,

又睇番陳生之前sd俾我d相`

好掛住陳生 好想見佢好想攬住佢>"<

唔小心將目光放左係送陳生機果日影既相度-x-

影左4張 3張係我坐係陳生隔離;;

得1張係ivy企係陳生隔離@v@

偏偏我連果1/4既機會都攞到 命中注定

望住張相好耐好耐- -'

個心好唔舒服 但係又唔捨得del

好想好想喊 勁辛苦又喊唔出tvt

4圍叫人鬧我 同123吵吵地咁樣-,-

點解要係我唔開心既時候先黎鬧交?!

後尾打俾mrblue同佢傾.,

本身都仲係好唔開心-_______-

但條友無可否認真係1個好好既傾訴對象v3v

佢好似永遠掩護住我咁 哈哈大哥哥

跟住佢喪講爛gag

佢:: 哇呢度有藍天白雲
我:: 下..咁好
佢:: 但係唔係水清沙幼
我:: 噢><
佢:: 咁咪唔係馬爾代夫囉咁簡單

我都係e+先知佢講埋d野係咁好笑x]

有呢個朋友真係好開心 永遠的朋友

then我睇番我同阿妹細個拍既片 笑到癲左!

暫時忘記左d傷心事.3.

傾左好多野啦*v*

----------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-27 10:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 26 日  星期二   晴天


n0way!

今朝0915先起身]]

係咪已經慣左陳生唔係香港?!

而且已經冇渴望陳生會0nline?!

唉我好矛盾..

1方面唔想鍾意陳生 因為異地戀好難keep"

另1方面好想知12月陳生番黎會點><

我可以去食屎/3\

1005去茘枝角地鐵站-,-

等晞黎揾我@@

蛋糕做早餐 顯言係唔夠飽-0-

跟住1齊行去babe屋企.,

期間傾計傾計傾計傾計傾計傾計x]

上到babe度即刻俾佢隻狗嚇親>"<

隻野唔知做咩勁熱情)

好彩晞同babe都唔迫我同隻狗做fd<3

我1入屋就衝入房;;

哈哈靜係玩電腦同it0uch`

1時就衝上床同晞玩'3'

1220出廳睇stepup2..

睇左咁多次都仍然係咁好睇>3<

都唔明點解陳生睇跳舞會訓著 其實係佢自己懶訓囉*v*

睇睇下隻狗放左出黎@v@

搞到我f0cus唔到._.

anyway睇完入房傾計-333-

嘻講陳生壞話 以洩心頭之恨

後尾咩都傾1餐 這樣好快樂.3.

傾到悶就睇纖滅者.

驚既場景都變到唔識驚-.-

知道就算自己驚都唔會有人保護都唔會有人遮住我對眼

個感覺好不濟!

睇完再入房hea下-__-

同晞係張床度玩 似乎同陳生都試過咁樣t3t

1715閃.

再同晞去食野 y0.

------------------------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-26 11:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 25 日  星期一   晴天


離開-

今朝0915先醒-v-

趕時間先黎咁遲起身*3*

風雨不改即開電腦啦緊係.,

收到陳生既email話佢唔會揾第2個]]

聽住先啦><

跟住0935衝落街"

結果1010先去到銅鑼灣 又遲到

去到同elliej0ycew0ng女班長撘E11入機場,,

車程中係咁重遊舊地- -'

j0ycew0ng係咁話我地撞車 勁屎忽

1130入到去再j0in埋晞;;

5條友飛去t2食黄枝記.

哈哈雲吞麵好好味<3

食完衝去曬相 靜番晞係度寫野

全部相要曬4R -_______-勁大張

曬曬下我番去陪晞 順便到我寫

坐左落地下 有d不雅但幾舒服]]

見佢地曬咁耐問下做咩 原來部曬相機jam紙-0-

曬左6,,7張4R 1蚊都唔洗俾.

j0ycew0ng同女班長幫手整番部機呢

等齊全部人寫對kinny既感想就痴相*v*

哇除左冬梅姐既feeling就大功告成

1320唔理得咁多 衝去漢堡皇揾kinny先算.

哈哈5個入面得我1個光明正大去送機 興奮到我!

佢地4個跟係我後面

去到見到超多f2 唔知佢地叫咩名- -'

總之影左張相就俾kinny發現左果4個

1個大驚喜!

之後喪影大合照>"<

1400又係果個閘口又係果間公司又係果個目的地

想我點?! 不過都係冇喊

送kinny入閘後5個瘋狂影相

咩都影1餐-x-

好好玩 但係女班長又唔1齊影>.<

哈哈我地4個白色1個黑色 勁新潮

隔左陣晞同j0ycew0ng都走埋-.-

3條友買左奇異金果味j0llysandy 味道有d怪-33-

入disneyst0re.

佢地係咁話陳生係d0naldduck 我係daisyduck>3<

之後去育嬰廁所*v*

係又影唔係又影 不過少左d尖叫聲冇乜氣氛

再戰貼紙相機.

瘋狂咁勁影影影影影影影影@@

影到部相機冇電)

1620撘E11閃;;

架巴士坐得超唔舒服 欠缺1個舒服既胸膛俾我挨住

好想陳生係度@v@

係銅鑼灣落車冇耐就分頭行事'x'

女班長歸家 我同ellie去維園順便食壽司

見到sam打波 say左個大hi

同ellie玩到癲晒.3.

走再同ellie勁傾計x]

夜晚飛左隻草蜢入屋 嚇死我

------------------------------------------------------------------

把甜蜜回憶1次儲起..

刊登時間:2008-08-25 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 24 日  星期日   晴天


b0red.

今朝0815醒左v3v

自從8月13陳生走左之後..

我就日日8點幾9點起身衝去開電腦-_-

其實究竟為左d咩?!

如果走果個係我 陳生會唔會咁樣等我?

照舊見唔到陳生0nline-,-

已經冇左失望既感覺 反正都慣><

俾陳生知道左我晚晚1點幾先訓;;

應唔應該慶幸佢唔知我朝朝8點幾起身?

無論如果 我知自己1定要捱到12月`

係時候俾我獨立下@@

之後冇去飲茶,,

1230去EMAX食自助餐x]

老豆話要慰勞下自己>"<

去到嚇親我!

勁多c0splayer 勁香杯麵味/v\

好彩我有得食pancake 開心晒<3

歸家去.

睇左男籃 美國vs唔知咩- -'

受左陳生既影響 睇波也瘋狂!!!

哈哈近朱者赤近墨者黑

本身話上ellie度但最後取消左t3t

搞到我勁悶._.

唯有自己坐下hea下>.<

1830去megab0x食晚飯.

同嫣仔扮姣@v@

頂核突到死囉唔該!

我話kinny同嫣仔似樣-x-

又俾人嬲)

跟住食完雪糕歸家睇閉幕

肚子很痛.v.

crystal謹記" 你永遠係我既n0.1

第一次見面看你不太順眼
誰知道後來關係
那麼密切
遇見一個人然後生命
全改變
原來不是戀愛才有的情節
如果不是 我不會相信
朋友比情人還
死心塌地
就算我忙戀愛 把你冷凍結冰
你也不會恨我 只是罵我幾句
你瞭解我所有得意的東西
才常潑我冷水怕我忘形
你知道我所有丟臉的事情
卻為我的美好形象保密

-------------------------------------------------

h0ld.

刊登時間:2008-08-24 11:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]