之前幾日唔記得打的日記由得佢吧=]
琴晚同柔同佐陣電話 算是深夜吧`
完來她也是剛放工
在網上識她1-2年,還維持到好友關係
真係神奇@V@
傾傾下,佢發覺佢好似老佐咁@O@
之後傾到無野傾就收線LU
今日放學合唱團-_- 唔明點解自己把聲變到唔知點~
點知完來係未開好聲-_-
THEN番到屋企好鬼攰..
即卡上網DOWN個勁舞.及了解點解老媽子部機上唔到網~
玩佐陣勁舞,開覺BATTLE真係好正=V=
可能自己之前學過DD吧-V-
見到自己係地下玩唔到的招係勁舞入便玩到,覺得好鬼開心囉!
爽爆@V@!
跟住到呢家了,,約佐柔10~12點陪佢玩勁舞-
多數都遲吧`3個人用1部電腦._.
係啦,算係咁啦,差唔多了!
|