好耐無用個鍵盤,好多好多野想打出黎啦=V=
算啦,唔理啦∼當以前D野無發生過
首先就祝大家情人節快樂∼
YO SORRY∼唔小心DEL佐你MSN唔怪得你咁耐見唔到我ON啦∼
事實上,我今日先玩番電腦-__-
之個XANGA個PASSWORD(係咪咁寸 )唔記得佐
開佐個QOOZA
今日比學校個電話嘈醒佐∼
叫我番合唱團∼夜晚就陪屋企人去食情人節餐
之後就陪細佬玩,係商場睇住佢跑黎跑去,都幾過癮架喎`!
_______________________
前排潮句:不要讓男友拍攝,他要留念?最多最多,拔下來送給他一條毛
|