今朝早好遲起身~
差唔多12點~玩佐陣電腦就出街了
食了個飯..就去了大埋文武廟點知勁多煙
去佐唔夠5分鐘走佐~頂唔順
之後去了網吧打機~才發覺屋企打機是最好的`!
之後無無聊聊又到佐7點
之後番到屋企整好佐個ROUTER(好似寸錯-_-)
之後就玩手機了~
W910I真係勁易壞-_-?買佐番黎個個先話易壞=/\=