琴晚好唔情願同人地玩情慾MSN嗌哂救命..
唔想再提..因為係一個惡夢^^
_____________________________________
今朝好晏先起身 起身果時我老母已經買埋飯俾我了..
食完之後 就睇天龍八部(一)..終於俾我睇哂..
只能夠講一句 真係好正^^ 六脈神劍=機關槍`?
段譽=活劍譜`?
睇完之後 差唔多2點 我就出發去大埔墟火車站..
見到KELVIN 之後//就一齊出發去尖咀 剪頭髮
期待已久~終於可以剪番個正常的頭=]
2點半到FACEONE 4點半先出番黎^^
我比較鍾意KELVIN個頭..因為真係好正
由上次俾人整估 剪佐我接近光頭之後..
呢家留番長少少..再去剪=] 呢家個頭 已經正常過上次了..^^
跟住之後..就由尖沙咀"行路"去佐旺角
行佐差唔多成個幾鍾,,期間見到商鋪就入去睇下野咁樣..
跟住見到秋冬裝的新款衫 可惜好貴..
TOUCH 賣緊600-700一件
行到旺角..突然間想食阿土麵線..
聽講係新開的台灣小食..
係旺角行佐勁耐都搵唔到..
跟住諗住走啦..番火車站..
行行下 覺得想飲野 諗住搵HAPPY LEMON
跟住見到HAPPY LEMON 之後..
神奇去見到阿土麵線..[話說阿土麵線 係抄台灣的阿宗麵線]
真係踏破鐵鞋無覓處 得來全不費功夫
叫佐個蚵仔標準麵線..$18
叫完我先發覺 我係唔鍾意食蚵仔的..
跟住食食下見到有幾舊豬大腸
原來每碗麵線 都包埋豬大腸
佢D豬大腸真係正=]!
食完就去佐隔離間HAPPY LEMON 買佐杯 豬古力奶茶+黑珍珠
跟住就邊飲邊行去火車站了=]
番到屋企之後..仍然唔捨得做功課..哈哈
仲有幾千幾萬字的功課 等緊我去做..
我竟然俾一D數字驚疾佐 唔敢做功課囉..
哈哈哈!!
_______________________________________________________
|