T!m
lot_lemon
暱稱: HAPPY LEMON 開心撚毛=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
眼淚的彼端
Trust You ...
2008-11-13
=]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2008 年 10 月 18 日  星期六   清涼


好那開心^^ 開心 分類: 未分類

琴晚好唔情願同人地玩情慾MSN嗌哂救命..

唔想再提..因為係一個惡夢^^

_____________________________________

今朝好晏先起身 起身果時我老母已經買埋飯俾我了..

食完之後 就睇天龍八部(一)..終於俾我睇哂..

只能夠講一句 真係好正^^ 六脈神劍=機關槍`?

段譽=活劍譜`?

睇完之後 差唔多2點 我就出發去大埔墟火車站..

見到KELVIN 之後//就一齊出發去尖咀 剪頭髮

期待已久~終於可以剪番個正常的頭=]

2點半到FACEONE 4點半先出番黎^^

我比較鍾意KELVIN個頭..因為真係好正

由上次俾人整估 剪佐我接近光頭之後..

呢家留番長少少..再去剪=] 呢家個頭 已經正常過上次了..^^

跟住之後..就由尖沙咀"行路"去佐旺角

行佐差唔多成個幾鍾,,期間見到商鋪就入去睇下野咁樣..

跟住見到秋冬裝的新款衫 可惜好貴..

TOUCH 賣緊600-700一件

行到旺角..突然間想食阿土麵線..

聽講係新開的台灣小食..

係旺角行佐勁耐都搵唔到..

跟住諗住走啦..番火車站..

行行下 覺得想飲野 諗住搵HAPPY LEMON

跟住見到HAPPY LEMON 之後..

神奇去見到阿土麵線..[話說阿土麵線 係抄台灣的阿宗麵線]

真係踏破鐵鞋無覓處 得來全不費功夫

叫佐個蚵仔標準麵線..$18

叫完我先發覺 我係唔鍾意食蚵仔的..

跟住食食下見到有幾舊豬大腸

原來每碗麵線 都包埋豬大腸

佢D豬大腸真係正=]!

食完就去佐隔離間HAPPY LEMON 買佐杯 豬古力奶茶+黑珍珠

跟住就邊飲邊行去火車站了=]

番到屋企之後..仍然唔捨得做功課..哈哈

仲有幾千幾萬字的功課 等緊我去做..

我竟然俾一D數字驚疾佐 唔敢做功課囉..

哈哈哈!!

_______________________________________________________