今朝早好早就起佐身..
大約隱約聽到有人叫..呀仔..呀仔..
原來係我細佬黎..^^
跟住起佐身啦..陪我細佬睇電視..睇到差唔多11點
跟住就開電腦黎玩嚕
點知真係好撚悶..
跟住突然諗起LMF(大懶堂)..D歌好似好正
跟住就不斷下載黎聽=]
其中首含家拎 都OKAY GE
係度話呢家的報紙 都係捕風捉影~
娛樂版份份都係事事非非
_______________________________________________
聽完首歌 就覺得自己講粗口好似理所當然咁
咁又係 講粗口其實都係一種發洩姐
醒唔起 今日下晏幫自己搵佐咩藉口 自己可以講粗口^^
_______________________________________________
跟住6點鍾 我細佬話想食KFC 跟住就帶佐佢去大埔中心食KFC..
去到大埔中心見到商務擺書展..去搵下有無自己想要果本書..
好開心!一望就望到 自己搵佐兩個星期都斷哂貨的書^^
真係好開心!!!
去到KFC果時..
見到小妖之前條女--陳嘉琪(高果個)....[窿頭唔講唔記得..原來小妖有兩條女都係叫陳嘉琪]
跟住就當唔識佢咁啦..買完野 食完野就算=V=
跟住就去佐HAPPY LEMON..(小妖話我開果間)=_=
話我開佐間--開心撚毛-_- 雖然好爛..不過我又真係幾鍾意
跟住就番屋企嚕..
_______________________________________________
呢家繼續睇番天龍八部(1)
仲差1/4本 未睇完丫~!!岩岩講到鍾靈 同埋木婉青 都係段譽 同父異母的妹妹
都幾緊張架@@" 得閒先再睇..因為真係好攰了..
好想訓=/\=
|