呢兩日好早好早就起身
洗好臉刷完牙就拉筋.
食完早餐就去球場..
昨天::100欄 跳遠 都失敗佐..
今天::200米 同第一名一齊沖線..
諗住都入到決賽,,點知話差0.0幾秒
真係仆佢個臭街!
無佐旺中係度仁社悶佐好多`!
都無幫啦啦隊嗌了!
只在看台上大聲嗌`!
後悔舊年無同啦啦隊個獎杯影相.."
班際接力冠軍 ,,好像也不關我事般..
拿了一個3J 的牌做紀念,畢竟也是初中最後一年..
沒什麼特別吧`!其實我很想落`啦啦隊那幫手的..可惜最後俾PREFECT捉走佐,去幫PREFECT-_-"
唉`!
|