已經唔記得前幾日自己做過D咩野嚕~
淨係記得日日唔係溫書就睇小說..
幾日都無開電腦..
______________________________
今日放學又幫數學呀SIR改卷..
真係識做的..廖廖可數..唉-_- 改到講哂粗口..
_______________________________
今日係星期四丫~! 又要當值啦..
今朝早我當值遲到 俾人怒啤@@"
今日都幾好呀 D MEMBER 朝早果D都番齊!
原來第一堂就係數學堂 我遲佐上去10分鐘..
原來今堂小測,,爆哂力都唔夠時間做份卷
小息黎個咩火警演習無人去當值-_-
今日第一次同個拍擋巡樓..唔錯唔錯!
會計: MISS又教新野..都OK易上手
歷史:個MISS教得好快..真係唔拎住本書睇 都唔明佢講緊乜野~
中文:又係愛LIN堂..時間過得好快..真係眨下眼 就落堂 眨下眼就學佐唔少野=_=
_________________________________________________________________
改完卷之後 諗住走啦..點知唔記得拎件冷衫囉!
真係失敗!
跟住再諗住行去圖書館借書睇..去到先醒起 星期四唔開門..
跟住就慢慢行番屋企嚕..
番到屋企 快將7點
________________________________________________________________
好攰丫~!食飽飯 訓覺算數^_^
|