今日頭幾堂都好悶..
小息後..就3堂英文堂..
正! 第1堂英文堂 有半堂拎佐黎改卷
跟住就開始聽書..聽聽聽聽..
最後一堂MISS又話要作文..講解完之後先知原來得番20分鐘
爆力 狂寫-__- 終於寫完!!
跟住LUNCH 都好悶..無咩野搞..無聊得滯又拎佐數學小測黎改
跟住中文兩堂連堂 都幾爽架~
頭果堂中文小測..
之後果堂 愛LIN陪我地吹水-,-"無咩點上堂囉..
不過份中文小測 真係好簡單..希望唔會唔合格啦^^
放學之後去佐309C 係度HEA 係度改小測卷
改改下5點幾 無啦啦十幾條友沖入黎囉..唔知咩事..
完全控制唔到=_= 明明就係學生禁地 得PREFECT先入得..灰爆!
跟住巡樓個老師趕走佐佢地..
跟住佢地散BAND 過佐無耐我自己又番佐去309C-_-
哈哈..有鎖匙自出自入 都無王管XDD!
跟住改到真係好鬼悶..
拎番哂D野俾郭SIR..
___________________________________________________
放學果時本身都想去圖書館借埋天龍八部(四)架..
但係終於都就黎UT 唉-,-
諗諗下已經番到太和
索性番埋屋企算
呢幾日 我細佬唔知咩事 我次次番親黎 都趕我走 唔俾我入門口..
唔通我真係犯佐咩大罪=_=??
___________________________________________________
今日終於可以屈到幾個人去PREFECT個CAMP..
YO~!!
___________________________________________________
睇黎呢幾日真係要溫書-,-
今日數學測果份卷 得11/30 -_- 激差囉
|