今日
學校派咗張回條俾我地
跟住張回條既內容係我地5月唔知幾多號要我地返學
原本嗰日我地放假嫁
跟住,e家又要張5月廿幾號同佢對調
唉...
搞到我地個假期遲咗=[
放學嗰陣,我地班有一個攤位遊戲
因為,我覺得好悶
所以,我就去咗幫手
今日,係我去共創既最後一日
因為,去埋e次就唔洗再去lu
我唸我唔去e個活動應該可以同到d friend一齊放學啦=]