不捨...
五天*第五天
最後了!
14/7
結業禮
今日心情有d沉重*
嗯...*返學先早會
羅啟維依然係咁搞笑=\/=
之後上課室*先派晒d通告
之後玩抽獎...都0k開心*哈/\/\
最後派成績表*之後仲有d時間
冇野做*同包包&倩婷傾計
見到miss望住我地*個樣........../__\
夠鐘*小息,,最後一次同miss牙sir講g00d bye
見到miss想喊............./___\
之後落小食部,,等打鐘*入禮堂*
開始結業禮*遲放囉=3=12點幾先放
之後同河馬*倩婷*包包去食野
食完,,行左去公園*玩埋d無聊野=3=
冇人陪我癲=\/=*超曬,,超熱
之後行返學校*睇完d野,,係廁所影相
之後走人*返到屋企,,又要對住牙b=3=
真係對住佢都想死"想訓陣又唔得...
7點幾落街搵牙媽牙爸食飯*
返到屋企*同蔡蔡傾計=]玩眼仔
個眼仔比我轉轉下斷左囉=口=咩事!?
嗯...最後我做到了!
嗯..今日大至上係咁...=]*
其實見到miss喊*我都好想喊..
不過忍住/\/\"
miss真係好好*牙sir都唔差*
對我地班都好好,,好鍚我地*
記得miss同我講*想下年見到我
但唔係中3*係要中4*
當時我應成過佢...
但..我做唔到...
我真係好唔開心..
好後悔..
之前仲發miss脾氣..
真係.../3333333\
真係對唔住.........
我唔捨得你的........*
記得今日你望住我地個樣..
我知你都唔捨得我地.....
唉........*
s0 s0rRy........*
希望聽日見到你/333\
聽日返黎同你影相!等我喔.......
|