五天*第二天 在秀德小學禮堂*哭了... 為什麼?..... 痛*刻骨銘心.... 我都唔知點解我會咁.. 承受唔到........ 對唔住! 可能係我自私
不捨...* 五天*第一天 3/7 同牙媽返左學,,*返屋企果陣 牙媽係咁講早知一早簡讀ive 仲講"終於離開e間學校,,d老師又唔好冇野好留戀啦" 我知我唔得嫁*但我唔想放棄 唔想放棄中四學位* 就算真係升唔到,,我都想試下 到左e家,,真係唔得喇... 冇計啦*只好走=]..
今日返學,,你條kai子* 我係升唔到牙!咁點? 你升到好7勁咩?!係咁走埋黎串 我都知我升唔到,,好樣衰! 你估我想嫁?!超!!!!!! 為何別人能夠 為何我卻沒有 天資不夠 如何補救