今日同瀅,彤,冼,0之,老菫,肥仔去左北角neway唱K
唔知點解今日心情特別好,唱左好多首歌...........
瀅唱到超大聲(想爆咪咩)
唱到3點幾左右,我地搭taxi去左cwb,
歐名話搭船出海,又去左石壩坐(灑太陽-_-)
去到石壩無野做,係到坐坐坐坐.............
坐到5點9左右,就搭船走,
班女仔走左,
我地就各自回家