今朝11點幾,系藍田mtr等龍
之後又系m記等軒,跟住去左2樓打左一個鐘,打完出左去坐, 啤啤又梨左
之後小慧,歐銘,邪輝,啊庭,車仔,人妖都泥埋 但邪輝,啊庭同埋車仔好快走左-_-
小慧同我地去左吉野家食野,
我地一齊去左sogo搵啊寶,同佢去左海傍到坐坐坐...........啊和又泥埋
因為啊寶生日,歐銘就買左個生日蛋榚比佢
等埋麥wing黎到,就搭船出左去條壩到
出到去係到灑太陽,熱到要除衫
係到唱生日歌同埋食生日蛋榚,好鬼開心
之後6點3番番去sogo,班3a柒頭啤撚住我地
人妖叫左佢地出泥係和富傾
但因為咪夠鍾,去左啤啤屋企到玩
我比人妖同埋小慧昆左去水池到,比佢地2個推左洛去,隻腳都係水-_-
之後我扯火諗住扔龍洛去,但唔撚得...........
9點30去到和富,啊文泥左,之後有反黑...........我地走晒
10點左右去番和富.......個時有20人到啦
啊圖,肥森,肥滔又泥埋(三個打手黎)
e+我地d人多少少.....但11點30到佢地又泥左20人左右
最尾細煇,賢仔飛的泥,
我12點幾就番屋企
|