2010 年 2 月 16 日 星期二  |
| 分類: 未分類 |
|
| 前夜年初一....
病病地
好辛苦呀!!
尋日係年初二
婆婆生日
好多人呀~
今日年初三
全家人...
係all family既BBQ
好多人呀
係科技大學度BBQ
夜晚去左大舅母家....
好悶...
因為無得玩電腦
賴粉...
我的好知己
我以後就搵你訴苦啦
|
| 發表時間:2010-02-17 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 62 | »
|
|