2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 分類: 未分類 |
|
| 今日好熱呀
不過夜左個陣大風左
個feel好似係秋天咁....
好舒服呀!!
但係好似有d傷感咁....
今日總共睇左兩套戲....
一套係卡通片
叫做公主與青蛙
還可以呢
一套係鬼片
我覺得係笑片黎嫁囉....
嗯.....我今日同阿B女一齊油左指甲油呀
勁勁勁靚囉
|
| 發表時間:2010-02-11 01:13 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 62 | »
|
|