2010 年 2 月 12 日 星期五  |
| 分類: 未分類 |
|
|
li兩日裡面同阿媽係咁shopping
尋日去左沙田....
買左1件衫
1條褲
1個直髮高
2件嬲
2本書
3對密
今日去左旺角.....
買左1個con盒
1個散銀包
1個手袋
2個頭飾
2條手鏈
2件衫
3對耳環
4條褲
5條頸鏈
不過買左咁多野....
都未買到我想要既衫
所以...
聽日再繼續....
去黃大仙啦....
|
| 發表時間:2010-02-12 11:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 62 | »
|
|