2010 年 2 月 14 日 星期日  |
| 分類: 未分類 |
|
| 尋日係年三十夜
好多人去曬婆婆屋企喔
超熱鬧呀!!!
夜晚仲食左湯圓.....
好好味呀(最愛花生味既湯圓)
無端端好掛住你地...
突然記起上次打邊爐.....好kai的野
今日年初一
一起身就有鮑魚食啦
好幸福呀^^
之後再出去拜年
|
| 發表時間:2010-02-14 04:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 62 | »
|
|