2009 年 3 月 9 日 星期一  |
| 分類: 未分類 |
|
| 嘩!嘩!嘩!
今日唔洗返學呀
(超開心!!!*w*)
所以同左阿媽去沙田買野
(仲開心呀!!!^﹏^)
買左超多野!!
4件衫....
2條褲....
2頂帽....
好多新衫新褲新帽呀
爆開心!爆開心!
好彩同阿媽出街
唔洗蔕$$
全部係媽比$$
係可以買....
平時我都唔會個d野食!!
(主要係因為太貴TuT)
最近我仲意左一首歌
叫做.....
「我可以忍受」
內容超讚!!
唱得又唔錯喎
係好介紹呀
快d去down黎聽啦~
p.s.
聽日係我地form校檢呀
各位新愛的同學仔
如果頭髮長長的
快d去剪啦
如果指甲長長的
(好似我咁~.~)
就快快去剪la
仲有仲有....
男同女都要戴belt呀
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heihei聽住啦~
|
| 發表時間:2009-03-09 11:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 62 | »
|
|