2009 年 3 月 15 日 星期日  |
| 分類: 未分類 |
|
| •︶】愛你不可以!!
想你可以嗎??「︹}
自從....
你同我講左果句之後
我都唔知點解...
唔開心!
難道係因為我重仲意你??!
(自己心諗:一定唔會係啦~)
不過就算係
都唔緊要啦
因為....
我唔會再對你有任何感覺la~
依家我先發現
原來你有事先會搵我
而我有冇事都會搵你
一直以來...
都只係我一廂情願!!
我唔會再比自己咁傻架la~
我諗....
我好難先會再仲意人!!
|
| 發表時間:2009-03-15 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 62 | »
|
|