2009 年 2 月 28 日 星期六  |
| 分類: 未分類 |
|
| 嘩嘩!
我的"第一次"貢獻左比飛飛la
大家唔好誤會!
係我第一次入紅館姐
飛飛CON.超讚呀!
簡直爆好啦~
不過唔知點解竟然有人話佢地差囉!!!!!
惱!惱!惱!惱!惱!
以下係我錄到佢...
講飛飛衰野的某一段!!
我放唔到上黎!!!
就連我用粗口....
鬧佢果兩段野都夜唔到上黎!!
(有興趣的人可以問我攞!)
嘩!
我忍左佢超耐囉~
勁想成杯野飲車埋佢道
or
一巴二巴車埋佢道
or
同佢鬧架....
|
| 發表時間:2009-03-01 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 62 | »
|
|