2009 年 2 月 11 日 星期三  |
| 分類: 未分類 |
|
| 我今日差d就遲到!
但係都岩岩趕得切~
呼~ 真係一額汗!
等我諗下今日有咩堂上左先~
哎 €~€
我比阿Stephy害死啦!
如果PTH今堂冇蔕書
就要罰抄書
偏偏我就借左比佢
冇攞番返黎
咁冇la la就比人罰抄啦!=.=
本身我放學係要跳舞
但係因為高form係要考試
所以就......
咁果陣其實我有一刻的衝動去......
magic學會!
但係算啦∼
都冇人陪我∼
|
| 發表時間:2009-02-11 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 62 | »
|
|