2009 年 1 月 30 日 星期五  |
| 分類: 未分類 |
|
| ~ 新的一年,新的開始 ~
我會嘗試去寫多d日記架la~
今日朝早...
落左去幫人畫生日卡!
原本佢同我講:
「用半個鐘就畫好架la...
好快啫嘛~」
點知就足足用左我兩個鐘!!!
咁算啦~
我以為可以拎番封利是la~
點知人地阿媽唔係度!!!
唉~~ 真係.....
之後就打左電話去book房
我真係好驚book左房
佢地一個二個到時個個都唔黎.....
好彩阿佩同canter夜晚都有搵番我!!
p.s.
阿佩同kenchan2月1日生日
我地約左一齊去唱k~~
開心開心! =]
|
| 發表時間:2009-01-30 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 62 | »
|
|