2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 分類: 未分類 |
|
| 諗唔到"佢"有呀哥
重好似係BiLlY潻
唔怪之得
"佢"地成日係埋一齊啦∼
所以鮮之日日同埋點fOrM 3一齊
唔怪得"佢"∼ =0=
唔...
今日啦∼
p.E.堂
"佢"真係好可愛呀
話說我就2e
佩就2D
咁我就同呀佩一齊上啦∼(兩班一齊)
男仔有男仔上∼
女仔有女仔上∼
mEaN:唔同呀SiR教(只有我地係呀sIr教,真可憐!)
呀!講返"佢"先
呢"佢"跳高時
HaAaAaA...
趁老師睇唔都時
就咁走過去就算
*真可愛!*
其實我好想同"佢"傾一句計
已經好滿足∼
一係快D掉位
睇下有無「園」(<-唔知點打)啦∼
( * w * )/
|
| 發表時間:2010-01-03 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »
|
|