2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 分類: 未分類 |
|
| 我今日
派左......
Maths , Chi , H&C , Eng
同埋PTH
我Chi同H&C
都唔合格!(可憐∼ =_=)
我Maths算最高分
40分攞34
OK啦∼∼
唔...
之後放學
芷援跟左我返屋企
諗舞
男女都一齊諗
所以點舞都ok啦∼(幾型,唔錯∼)
得果一小時
唔多唔多
其實今日岩岩掉左位
芷援坐"佢"後面
見到佢地玩得勁high
(有小許唔開心)
>∼<
算啦
我都知會咁
遲早ge事
手都...
算,唔講∼
∼ EnD ∼
|
| 發表時間:2010-01-03 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »
|
|